וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטרים ניהלו קשר מיני עם אישה עמה עבדו

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה התיר לפרסם כי נפתחה חקירה במחלקה לחקירות שוטרים על המקרה, אך על שאר הפרטים עדיין מוטל צו איסור פרסום

המחלקה לחקירות שוטרים חוקרת חשד כי שוטרים ששימשו כרכזי מודיעין במשטרה קיימו קשר מיני עם אישה, עמה היה להם קשר מקצועי במסגרת עבודתם - כך התיר הבוקר (חמישי) לפרסום בית המשפט המחוזי בפתח תקווה.

בית המשפט דחה את הערר שהגישה המחלקה לחקירות שוטרים בעניין והתיר לפרסם את המידע, אך על שאר פרטי המקרה מוטל עדיין צו איסור פרסום.

לפני שנה וחצי נבדק חשד במחלקה לחקירות שוטרים, לפיו ארבעה שוטרים קיימו יחסי מין תמורת תשלום עם עובדת תחזוקה בתחנת משטרה בשפלה. בנוסף, נבדק אז חשד לפיו קצין מודיעין במרחב השפלה הסתיר ממפקדיו דיווח שקיבל על כך מרכז מודיעין בתחנה. בעקבות זאת, הושעה הקצין מתפקידו.

מחומרי החקירה שנאספו במח"ש עלה אז החשד שהשוטרים ניצלו את מצוקתה של עובדת תחזוקה בתחנה בשפלה בשל מצבה הכלכלי הקשה - ובמשך מספר חודשים קיימו איתה יחסי מין מספר פעמים, לאחר ששילמו לה מאה שקלים בכל פעם. לפי החשד, המעשים בוצעו במשרדי תחנת המשטרה במהלך העבודה. מפקד מרחב השפלה, תת ניצב שמעון בן הרוש, הביא לפתיחת חקירה בנושא, לאחר שקיבל דיווח על המעשים שביצעו לכאורה השוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully