וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטרים שילמו כסף וקיימו יחסי מין בתחנת המשטרה

איילה חננאל

12.10.2010 / 10:51

המחלקה לחקירות שוטרים בודקת חשד, לפיו 4 שוטרים קיימו יחסי מין תמורת תשלום עם עובדת תחזוקה בתחנת משטרה בשפלה. גורם במשטרה: הדיווח התקבל מאסירה שניהלה בעבר רומן עם אחד השוטרים, וייתכן שהיא רצתה לנקום בו

במחלקה לחקירות שוטרים נבדק חשד, לפיו ארבעה שוטרים קיימו יחסי מין תמורת תשלום עם עובדת תחזוקה בתחנת משטרה בשפלה. בנוסף, נבדק חשד לפיו קצין מודיעין במרחב השפלה הסתיר ממפקדיו דיווח שקיבל על כך מרכז מודיעין בתחנה. בעקבות זאת, הושעה הקצין מתפקידו.

מחומרי החקירה שנאספו במח"ש עולה החשד שהשוטרים ניצלו את מצוקתה של עובדת תחזוקה בתחנה בשפלה בשל מצבה הכלכלי הקשה - ובמשך מספר חודשים קיימו איתה יחסי מין מספר פעמים, לאחר ששילמו לה מאה שקלים בכל פעם. לפי החשד, המעשים בוצעו במשרדי תחנת המשטרה במהלך העבודה. מפקד מרחב השפלה, תת ניצב שמעון בן הרוש, הביא לפתיחת חקירה בנושא, לאחר שקיבל דיווח על המעשים שביצעו לכאורה השוטרים.

"ממתינים לתוצאות הבדיקה"

במח"ש סירבו למסור פרטים על החקירה ורק אישרו כי התקבל דיווח על המעשים שביצעו לכאורה השוטרים. עם זאת, גורמים במרחב השפלה מסרו כי "יש להדגיש כי מדובר בדיווח שהתקבל מצד אסירה שניהלה רומן עם אחד השוטרים, עליהם דיווחה כי קיימו יחסי מין עם העובדת, וכי אותו שוטר סיים את הרומן באחרונה. ייתכן כי האסירה העבירה את הדיווח על מנת להתנקם בשוטר", מסרו הגורמים.

מדוברות מרחב השפלה נמסר כי "מדובר במידע מודיעיני שהתקבל במרחב השפלה ומפקד המרחב העביר את המידע מיוזמתו לחקירת מח"ש. בשלב זה אנו ממתינים לתוצאות בדיקת מח"ש. אנו רואים זאת בחומרה רבה והמעורבים יטופלו בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully