וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: "מאבטחי שדה התעופה שפכו את האפר של סבי"

נדמה שהפעם שברו אנשי ה-TSA את כל השיאים: נוסע ששב מפלורידה לביתו באינדיאנה עם אפרו של סבו, מצא עצמו אוסף את האפר הזה מהרצפה: "הבודקת אפילו לא התנצלה, רק צחקה עליי"

אנשי מינהל הבטיחות בתחבורה של ארצות הברית (TSA), העורכים את הבידוק הבטחוני בשדות התעופה, נחשבים כבר מזמן לאנשים השנואים ביותר באמריקה, בשל הבדיקות הפולשניות שהם עורכים - וביתר שאת מאז שנהלי הבידוק הוחמרו והפכו אף חודרניים יותר, לפני כשנתיים. מאז נשמעו כבר סיפורים על נכים שאולצו לקום מכסאות גלגלים, פעוטות שעברו חיפוש גופני, קשישים שנדרשו לפשוט את החיתול ועוד ועוד - אך נדמה שהסיפור המובא כאן שובר עוד כמה שיאים של חוסר רגישות: צעיר שכל חפצו היה להביא את האפר של סבו המנוח הביתה, נחרד לראות את האפר הזה נשפך על רצפת שדה התעופה באינדיאנפוליס.

האפר נשפך בשדה התעופה - צפו בכתבת ABC:

לפי דיווחי רשתות הטלוויזיה בארה"ב, ג'ון גרוס שב לביתו באינדיאנה מאורלנדו שבפלורידה, כשעמו צנצנת קטנה ובה האפר, כשעליה הכיתוב "שרידים אנושיים". בהגיעו לבידוק הבטחוני, ביקש מהמאבטחים להיזהר עם הפריט הרגיש - ובכל זאת, אחת מהם פתחה אותו, חיטטה בתוכו ולבסוף שפכה חלק ניכר מהאפר על הרצפה.

"היא אפילו לא התנצלה", סיפר גרוס לערוץ המקומי של רשת ABC באינדיאנפוליס. "היא החלה לצחוק, בזמן שאני ירדתי על ידיי וברכיי בניסיון לאסוף שברי עצם. לא הצלחתי לאסוף הרבה, כך שהרוב אבד".

יש לציין כי תקנון ה-TSA כולל סעיף מפורש הקובע כי לנוסע מותר לשאת עמו מיכל של אפר מתים. כמו כל פריט מטען אחר, יש להעביר את המיכל הזה דרך שיקוף רנטגן, אך "בשום מקרה אין לבודק הבטחוני הרשאה לפתוח את המיכל, אפילו אם הנוסע מבקש זאת". בהקשר לתקרית הנוכחית, נמסרה לפי שעה מהארגון תגובה קצרה: "אני מבינים את החשיבות שבהתייחסות מכובדת לשרידים אנושיים. בהתאם לנהלים שלנו, בשום נסיבות אין לפתוח מיכל אפר. אנו בודקים כעת את התלונה".

אמריקאים נגד הבידוק: "אל תיגע לי בעניינים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully