וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטח לילי: יורטו שתי רקטות שנורו לכיוון נתיבות

רמי שני

27.6.2012 / 0:01

הירי מכיוון עזה נמשך: שרידי הרקטות נפלו בשטחים פתוחים באזור נתיבות, ולא גרמו לנזק או לנפגעים. הבוקר התפוצצה רקטה במועצה האזורית אשכול וגרמה נזק ללול תרנגולות

שתי רקטות שוגרו אמש (שלישי) לעבר שטח ישראל. ממערכת הביטחון נמסר כי שתי הרקטות יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל. שרידי הרקטות נפלו בשטחים פתוחים באזור נתיבות, ולא גרמו לנזק או לנפגעים.

אתמול בבוקר התפוצצה רקטת קסאם בתוך יישוב במועצה האזורית שער הנגב. איש לא נפגע, אולם נזק רב נגרם ללול תרנגולות ביישוב, שהיה ריק מעופות באותה שעה. טרם נפילת הרקטה, נשמעה באזור אזעקת צבע אדום. הרסיסים גרמו נזק רב גם ללולים הסמוכים.

שלשום בצהריים, שוגרו מעזה שתי פצצות מרגמה, שנפלו בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול. לא דווח על נזק או על נפגעים. ביום ראשון נורו שלוש פצצות מרגמה לעבר דרום הארץ, ואחת מהן נפלה בקיבוץ במועצה האזורית אשכול וגרמה נזק למכונית. היתר נפלו בשטחים פתוחים.

"שקט ייענה בשקט ואש תענה באש"

במהלך יום שבת, יורטו חמש רקטות גראד ששוגרו לעבר אשקלון. בערב שבת הודיע בכיר חמאס, אימן טהא, בהודעה שמסר באתר הפלסטיני "אל-קודס", כי ישראל וארגונו גיבשו הסכם חדש להפסקת אש ברצועת עזה. לדבריו, ההסכם גובש בתיווך מצרים. וטרם הוחלט מתי ייכנס לתוקף. "הפסקת האש תיכנס לתוקפה בצורה הדרגתית", ציין. הפלסטינים מדווחים שמאז יום שני שעבר, מניין ההרוגים בקרבם עומד על 16.

בהערכת מצב שקיימו בשבת שר הביטחון, אהוד ברק, והרמטכ"ל, בני גנץ, נמסר כי "שקט ייענה בשקט ואש תענה באש". ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר בהערכת המצב כי "על צה"ל להמשיך לפעול בעוצמה כדי לשמור על ביטחון תושבי הדרום".
(פרסום ראשון: 22:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully