וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהילה הגאה מחתה בתל אביב נגד "ההסתה בכנסת"

"באנו חושך לגרש" - זוהי הססמה תחתיה מפגינה הערב הקהילה הגאה, לאחר האמירות שסיפקו בגנותה חברי הכנסת מיכאלי ואריאל. "רגע לפני שיקראו לנו 'סרטן בגוף החברה הישראלית'"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן)

לאחר התבטאויות שנויות במחלוקת של ח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו) וח"כ אורי אריאל (האיחוד הלאומי) בנוגע לקהילת הלהט"ב בישראל נערכה אמש (שבת) אירוע מחאה בתל אביב "כנגד גל ההסתה ההומופובי מהכנסת". המפגינים התכנסו בכיכר הבימה, משם יצעדו המפגינים לעבר ה"ברנוער" בפינת הרחובות נחמני-שדרות רוטשילד.

פעילי הקהילה הגאה הפגינו בתל אביב נגד התבטאויות בגנותם בכנסת. דרור עינב
"נוכיח כמה כוח יש לנו ולמה אנחנו מסוגלים". מפגינים בתל אביב, הערב/דרור עינב

ח"כ ניצן הורוביץ נאם בהפגנה ואמר כי "שלוש שנים עברו מאז הרצח בברנוער. הרוצח נמלט, ואיננו יודעים מיהו. אבל אנחנו כן יודעים מי מלבה ללא הרף את השנאה, ומי מחבל במאמצים שלנו ליצור כאן חברה חופשית. הם לא מסתתרים, אלא מתפארים בדבריהם גם במחיר של שריפת כל חלקה טובה של הבנה וסובלנות. אנסטסיה מיכאלי ואורי אריאל הם רק הסימפטום לבעיה העמוקה שהיא השנאה, הגזענות והבורות. מי שנושאים באחריות העיקרית הם אלה שמונעים מאתנו לשנות את המצב: שרי הממשלה ובראשם ראש הממשלה, שמפילים פעם אחר פעם את הצעות החוק שלנו למאבק באפליה, לחינוך סובלני, לשוויון בזוגיות ובמשפחה, ולהכרה באירגוני הקהילה הגאה".

"רגע לפני שאנסטסיה וחבריה יעמדו בשדרות רוטשילד ויקראו לקהילה הגאה, ערבים, או לכל מיעוט כלשהו – 'סרטן בגוף החברה הישראלית', אנחנו נוכיח לה ולדומיה כמה כוח יש לנו ולמה אנחנו מסוגלים. נתקע יתד להט"בים וסטרייטים יחד כדי שהם יבינו שאנחנו לא מתכוונים ללכת לשום מקום", נכתב בדף האירוע של ההפגנה בפייסבוק.

"בנות שמבצעות הפלה בגיל צעיר ייהפכו ללסביות"

מהפורום הגאה במרצ נמסר לקראת ההפגנה כי "הדברים של מיכאלי ואריאל מטרידים, אך שתיקתו של ראש הממשלה מטרידה שבעתיים". יו"ר הפורום, דרור מזרחי, אמר כי "אנחנו יוצאים לרחובות כדי שמקבלי ההחלטות יתעוררו, וכדי שנבחרי הציבור ייקחו אחריות על הדברים שהם מוציאים מהפה". מזרחי הוסיף כי "העבר לימד אותנו שמילים יכולות להרוג. אנחנו מעבירים היום מסר להנהגת המדינה ולכל נבחרי הציבור: כל עוד הקהילה הגאה תהיה מטרה לחיצי הרעל שלהם – לא נשתוק ולא נבליג".

כזכור, ח"כ מיכאלי פתחה את גל ההתבטאויות בנושא כשאמרה כי "הומואים עברו התעללות מינית ונוטים להתאבד עד גיל 40", וכמה ימים אחר כך אמר ח"כ אריאל כי "הומואים לא צריכים לשרת בצה"ל וכי הם מפריעים ללחימה". מיכאלי התראיינה אף בסוף השבוע האחרון לעיתון "מעריב" ואמרה כי בנות שמבצעות הפלה בגיל צעיר נוטות להיהפך ללסביות.
(עדכון ראשון:20:25)

עוד בנושא:
ח"כ מיכאלי בשלה: "בנות מפ?ילות והופכות ללסביות"
ח"כ אריאל: "לא לגייס הומואים, הם מפריעים ללחימה"
ח"כ מיכאלי: "למה לספר עם מי אנחנו שוכבים?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully