וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מיכאלי: "למה לספר עם מי אנחנו שוכבים?"

אל ח"כ מיכאלי השוהה כעת בחו"ל, הגיעו תגובות נזעמות עקב התבטאותה נגד קהילת הלהט"ב. "למה כשאנו מוציאים את ילדינו מהגן אנחנו צריכים לשמוע 'בואו תצטרפו למצעד הגאווה'?"

"אני תמיד אומרת שזכותו של בן אדם לחיות בדרך בה הוא בוחר ולפי השקפתו, אבל אי אפשר להתעלם מכך שחלק מאוכלוסיית הלהט"ב (לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים) סובלת ממצוקות קשות" – כך אמרה הערב (שבת) חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו) בראיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2. הדברים נאמרו בתגובה לזעם שעוררו דבריה בקרב חברי הקהילה ומחוצה לה, כשאמרה השבוע כי "ההומואים זה חבר'ה שעוברים חוויה של הטרדות מיניות בגיל צעיר וזה הולך ומתדרדר".

ישראל ביתנו בנופש. עומר מירון
"למה כשאנחנו מוציאים את ילדינו מגני הילדים אנחנו צריכים לשמוע 'בואו תצטרפו למצעד הגאווה'?". מיכאלי וכמה מילדיה/עומר מירון

מיכאלי אמרה השבוע את הדברים במסגרת דיון בוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת כשהתייחסה לתוכניות המשודרות בטלוויזיה. מלבד הקביעה הנחרצת על ההטרדות המיניות אמרה מיכאלי כי "כשאני פותחת ערוץ 10 אני רואה תוכניות בידור 'כמה זה נחמד להיות הומו'. הגיע הזמן לבודק מאיפה לערוץ 10 יש זכות לעשות תוכניות עם תוכן כזה. ילדים שלי רואים שזה נחמד ללבוש חצאיות ולהיות הומואים".

בתגובה אמרה היום חברת הכנסת כי היא סבורה שאין מספיק פיקוח על התכנים המשודרים. "למה אנחנו צריכים לשדר תכנים טלוויזיונים בעלי אופי מיני בוטה, ועוד בשעות הערב, ללא כל אזהרה, בזמן שחלק מילדינו הקטינים צופים בהם?". היא הוסיפה כי לא התכוונה לפגוע בקהילה מסוימת, "אך למה כשאנחנו מוציאים את ילדינו מגני הילדים אנחנו צריכים לשמוע 'בואו תצטרפו למצעד הגאווה'? למה אנחנו צריכים לספר עם מי אנחנו שוכבים?".

"לא לקפוץ על כל כותרת של אוויל כזה או אחר"

מיכאלי, השוהה בסנט פטרסבורג, הודתה כי קיבלה הודעות SMS רבות וכי היא נחשפה לקהל גדול למדי של אנשים "שאולי יש להם מצוקות, ואולי הם מאושרים".

יום לאחר פרסום הדברים נמסר מסיעת ישראל ביתנו כי "דבריה של ח"כ אנסטסיה מיכאלי נאמרו על דעתה האישית ואינם מייצגים את עמדת ישראל ביתנו". גם בליכוד גינו את הדברים וח"כ כרמל שאמה-הכהן כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "האמירה שנאמרה באחת מוועדות הכנסת, שרוב ההומואים הם מסכנים שעברו הטרדות מיניות בגיל צעיר וצפויים להתאבד עד גיל 40 היא אמירה אומללה, חשוכה ותלושה מהמציאות".

מהצד השני של הקשת הפוליטית הגיב ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ), הומוסקסואל מוצהר, בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו לדברים: "אה כן, ולמי ששאל כאן מה התגובה שלי על אנסטסיה מיכאלי/נסים זאב/יוליה שמאלוב... – חברים, לא בחרתם בי לכנסת כדי לבזבז את הזמן על דבר ההבל היומי של איזה הזוי או צעקן. יש לי עבודה. חשוב שנציג תכניות מסודרות ופתרונות רציניים, ולא נקפוץ על כל שטות וכל כותרת של אוויל כזה או אחר".

עוד על התבטאותה של אנסטסיה מיכאלי
ח"כ מיכאלי: "רוב ההומואים הוטרדו מינית בילדותם"
"דברי מיכאלי הולמים תקופה חשוכה ונובעים מבורות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully