וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי בוקר של הפוגה: שתי רקטות נורו לחבל אשכול

רמי שני

22.6.2012 / 12:30

אחרי כמה שעות של הפוגה בירי מרצועת עזה לעבר ישראל, שוגרו שתי רקטות קסאם למועצה האזורית אשכול. הן התפוצצו במועצה האזורית אשכול מבלי לגרום נזק או נפגעים

שתי רקטות קסאם התפוצצו הבוקר (שישי) בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אתמול, מערכת ההגנה האווירית "כיפת ברזל" הצליחה ליירט בהצלחה רקטה ששוגרה מרצועת עזה לעבר אשדוד, ושתי רקטות נוספות ששוגרה מרצועת עזה התפוצצו בשטחי המועצה האזורית חוף אשקלון. גם במקרים אלה לא היו נפגעים.

אמש הושבתה מערכת החינוך באשקלון בשל ירי הגראדים לעבר העיר, אך היום הלימודים בעיר התקיימו כסדרם, למרות איום הרקטות המתמשך. בסך הכל, כ-145 רקטות ופצצות מרגמה נורו לעבר שטח ישראל, מאז התגברות האלימות בדרום הארץ, שהחלה בפיגוע בגבול הדרום, בו נהרג עובד משרד הביטחון. בתקיפות צה"ל בעזה נהרגו לפחות תשעה פלסטינים, בהם ילדה בת שנתיים.

שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, הגיש תלונה למועצת הביטחון של האו"ם, ומחה על שיגור הרקטות לעבר ישראל. "כל עוד לא ישרור שקט ביישובי דרום ישראל, לא תשקוט גם עזה", אמר. פרושאור קרא למועצת הביטחון למלא את חובתה ולגנות את המשך הירי מהרצועה, אך הבוקר, בריאיון לקול ישראל, הודה כי אין ביטחון שהמועצה תפעל במהרה לעשות כך.

אתמול: 11 רקטות שוגרו לעבר ישראל
פרשנות: האסטרטגיה של צה"ל כשלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully