וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר לא שקט: שבע רקטות בשעה; באשקלון לא מתקיימים לימודים

רמי שני

21.6.2012 / 7:15

ראש העיר החליט על ביטול הלימודים לאחר התייעצות עם גורמי ביטחון. הלילה נורו שני גראדים לעבר אשקלון, אחד מהם יורט על ידי "כיפת ברזל". מתחילת הסבב - יותר מ-140 רקטות

בוקר לא שקט בדרום: שבע רקטות קסאם נפלו הבוקר (חמישי) בתוך שעה, בשטח ישראל. הרקטות התפוצצו בשטח פתוח בתחומי המועצה האזורית אשכול. לא דווח על נפגעים או נזק לרכוש. מתחילת הסבב הנוכחי, נורו למעלה מ-140 רקטות ופצצות מרגמה לעבר ישראל.

בעקבות ירי הרקטות המתמשך, הודיע הבוקר ראש עיריית אשקלון, בני וקנין, כי בעיר לא יתקיימו היום לימודים. החלטתו התקבלה בהתייעצות עם גורמי ביטחון. טרם ידוע על ביטול הלימודים בערים נוספות בגזרת הדרום.

גם הלילה האחרון לא עבר בשקט עבור תושבי הדרום. בשעות הערב והלילה נורו 11 רקטות מרצועת עזה. שבע מהרקטות התפוצצו במועצה האזורית אשכול, ושתיים נוספות התפוצצו בשטחים פתוחים. רקטה נוספת נפלה באזור העיר אשקלון, ואחת נוספת יורטה על ידי כיפת ברזל. כל הנפילות לא גרמו לנזק או לנפגעים. בסך הכל, נפלו ביממה האחרונה בשטח ישראל למעלה מ-65 רקטות.

בשלושת הימים האחרונים, נפלו כ-120 רקטות ופצצות מרגמה ביישובי עוטף עזה. מערכת כיפת ברזל, שהוצבה בנתיבות, הצליחה לבצע שני ירוטים מוצלחים של רקטות שכוונו לעבר אזורים מאוכלסים. מן העבר השני, חיל האוויר תקף מתחילת האירועים יעדים ברצועת עזה תשע פעמים, כאשר חמש מהתקיפות אירעו במהלך היום. מהתקיפות נהרג פעיל ג'יהאד עולמי, שלדברי צה"ל היה מעורב בפיגוע בגבול ישראל-מצרים בתחילת השבוע, וכן קיפח את חייו ילד בן 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully