וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אול אין: רשת הימורים לנשים בלבד נחשפה בארה"ב

בעקבות מידע אנונימי מפי גבר שכעס על אשתו הנוהגת להמר יותר מדי נעצרו 6 נשים החשודות בהפעלת הרשת בשכונה שקטה במדינת ג'ורג'יה. חלק מהנשים נתפסו "על חם", מכונות הוחרמו

הימורים זה לגברים? לא אם תשאלו את נשות שכונת מגורים שקטה בג'ורג'יה, ארה"ב. משטרת העיר גווינט קאונטי עצרה לאחרונה שש נשים בחשד להפעלת רשת הימורים לנשים בלבד, ובמקביל החרימה עשר מכונות הימורים.

ערוץ הטלוויזיה WSB-TV המקומי דיווח בימים האחרונים כי מידע אנונימי שהתקבל במשטרה מפי אדם שכעס על כך שאשתו מהמרת יתר על המידה, הוביל לפשיטת שוטרים על בית בשכונה שקטה בעיר, בו נחשף "מועדון חברתי לנשים". השוטרים החרימו במקום ארבע מכונות הימורים ו-15 אלף דולרים במזומן, וכן עצרו את מי הוי אי, האישה החשודה כי ארגנה את הפעילות.

מחקירתה של החשודה, למדו חוקרי המשטרה אודות בית הימורים נוסף שהופעל ממש מעבר לפינה. בעקבות המידע שמסרה בחקירתה, פשטו השוטרים גם על הבית הנוסף, ובו תפסו "על חם" נשים בעודן מהמרות. הם החרימו מיד שש מכונות הימורים נוספות וכן עצרו עוד חמש נשים בחשד למעורבות ברשת. עם זאת, חלק מן הנשים ששהו בבית באותה העת הצליחו להימלט מהדלת האחורית.

השכנים המתגוררים בסמוך לבתי ההימורים, סיפרו כי לא היה להם מושג על המתרחש ממש מתחת לאפם, על אף שהבחינו בכלי רכב מגיעים לאזור ועוזבים אותו, יומם וליל. לעתים, לדברי השכנים, היו מגיעות כעשר מכוניות, ואף לימוזינות, ובהן "נשים מבוגרות". "נראה כי מדובר בארגון לנשים בלבד", הסביר השוטר ג'ק סמית. "גם גברים היו מגיעים, אך הם לא הורשו להמר". כעת, חושדים במשטרה כי קיימים בתי הימורים נוספים שהופעלו על ידי הרשת. "זה רק מראה לך שאינך יכול לדעת מה מתרחש בדלת הסמוכה", סיכם סמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully