וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תלמיד הפעיל רשת הימורים בתיכון בתל אביב

4.6.2012 / 14:25

התלמיד בן ה-17 נעצר לפני שלושה שבועות בחשד שניהל רשת הימורים לא חוקיים למשחקי כדורגל. סכומי ההימורים נעו בין 200 ל-2,000 שקלים והם התבצעו בפנקס או באשראי באינטרנט

תלמיד תיכון בן 17 מתל אביב נעצר לפני שלושה שבועות בחשד כי ניהל רשת להימורים לא חוקיים למשחקי כדורגל שפעלה בבית ספרו, כך התיר היום (שני) בית המשפט לפרסום. במהלך החודש האחרון התקבל במשטרת מחוז תל אביב מידע על פיו מתנהלת רשת הימורים לא חוקיים בבית ספר תיכון בעיר.

על פי החשד, הנער ניהל את רשת ההימורים בשני ערוצים. בערוץ הראשון, הנערים מבית הספר היו מהמרים על תוצאות משחקי כדורגל, כשסכומי ההימורים נעו בין 200 ל-2,000 שקלים. ההימורים היו נרשמים בפנקס וכך גם הזכיות.

הערוץ השני התנהל באמצעות רשת האינטרנט באתר להימורים של משחקי כדורגל. כל תלמיד שביקש להשתתף בהימור קיבל קוד כניסה באמצעותו נכנס לאתר. סכום ההימורים היה מחויב באמצעות כרטיס אשראי. במידה והתלמיד זכה בהימור, הוא קיבל את הכסף ממנהל הרשת, העצור. עד כה נחקרו 18 תלמידים בפרשה. התלמיד הובא לבית משפט השלום בתל אביב הבוקר, שם הוא שוחרר למעצר בית. חוקרי נוער של תחנת לב תל אביב ממשיכים בחקירת הפרשה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully