וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: זוג מתל אביב הלבין מיליונים במשחקי פוקר

23.1.2012 / 23:05

השניים חשודים שהפעילו משחקים מסוג "טקסס הולדם" במספר דירות בעיר. השניים מכחישים כי מדובר בסכומים גדולים כל כך, אולם המשטרה החרימה בינתיים 4 רכבי יוקרה שהיו ברשותם

הימרו לא נכון: בני זוג תושבי תל אביב נעצרו אתמול (ראשון) בחשד שהפעילו בשנים האחרונות משחקי פוקר מסוג "טקסס הולדם" בדירות בתל אביב, בעסק שגלגל מיליוני שקלים. השניים מודים שנטלו חלק במשחקים, אך מכחישים שהיו המפעילים וטוענים שה"פרסים" לזוכים היו בסכומים קטנים. מעצרם הוארך היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

לפני כשלושה חודשים פשטו בלשי מחלק המוסר של היחידה המרכזית במחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, על דירה בעיר, בה התקיים המשחק הפופולרי. במהלך הפשיטה נתפסו ספרים החשודים כמפרטים את הסכומים שהתקבלו מאותם משחקים. בימ"ר פתחו בחקירה סמויה, במסגרתה נחקרו מאות מהמרים, שהודו כי נטלו חלק במשחק. חלקם העידו כי צברו חובות בסכומים של מאות אלפי שקלים.

אל החקירה הצטרפה בשלב זה יחידת "יהלום" של מס הכנסה ומשרד האוצר. על פי החשד, הלבינו בני הזוג את ההון הרב שצברו, בין היתר באמצעות רישום נכסים על שמה של אחותו של החשוד. כמו כן, עלה החשד כי עובדי ה"קזינו" – דילרים, מלצרים ומנקים, קיבלו תלושי שכר פיקטיביים. לאחר מעצרם של שני החשודים, הוציאה המשטרה צו להקפאת נכסים השייכים להם, ביניהם ארבע מכוניות יוקרה.

אתמול כאמור הפכה החקירה לגלויה, עם מעצרם של בני הזוג. לדברי פקד רן אריאלי, ראש מחלק תקיפה כלכלית בימ"ר תל אביב, שניהל את החקירה, השניים מודים כי שיחקו במשחק לא פעם, אך מכחישים כי הם המפעילים של דירות ההימורים ואת הרווחים הגבוהים אשר על פי החשד צברו במהלך השנים.

הבוקר הובאו השניים להארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. המשטרה מייחסת להם עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, הלבנת הון, הימורים ועבירות על פקודת מס הכנסה. במהלך הדיון טענו סנגוריהם, עורכי הדין ארי שמאי ואודי דגן, כי מרשיהם אינם המפעילים של דירות ההימורים, וכי הרווחים שמיוחסים להם משוללי יסוד. השופט הורה להאריך את מעצרו של החשוד בשבעה ימים, ואילו מעצרה של בת זוגו הוארך בארבעה ימים.

לאחר הדיון אמר עורך הדין שמאי כי "לדעתי החשוד לא עבר את העבירות המיוחסות לו, אך בת זוגו בוודאות לא עברה שום עבירה. היא מוחזקת על ידי משטרת ישראל כאמצעי להפעלת לחץ על חברה. ברצוני להזכיר, כי נגד 80% מהאנשים שנעצרים ומוחזקים במעצר לא מוגשים בסופו של דבר כתבי אישום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully