וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד עיריית אשדוד מעורב בארגון שהלבין מיליונים

לא פחות מ-20 בני אדם נעצרו במבצע משטרתי נרחב במחוז הדרום בחשד שהיו חלק מארגון פשיעה "היררכי" שהיה מעורב בהלבנת הון, גביית דמי חסות וניהול הימורים בלתי חוקיים

20 בני אדם נעצרו הבוקר (שני) במבצע של המחוז הדרומי במשטרה בחשד שהיו חברים בארגון פשיעה באזור אשדוד שביצע לכאורה שורה של עבירות כולל ניהול הימורים בלתי חוקיים, סחיטה וגביית דמי חסות מעסקים תוך שימוש באלימות. לדברי המשטרה, במהלך החקירה הסמויה, שהתבצעה במשך כשנה בשיתוף יחידת יהלום במשטרה, רשות המסים ופרקליטות מחוז דרום, נאספו ראיות המעידות על "קיום ארגון פשיעה בעל היררכיה ברורה ומובהקת, המבצע עבירות הימורים לא חוקיים לאורך שנים בהיקפים של עשרות מילוני שקלים".

עוד טוענים במשטרה, כי עובד בעיריית אשדוד מעורב בפרשה הכוללת גם חשד לעבירות הלבנת הון וביצוע עבירות מס בשווי מיליוני שקלים. הבוקר ביצעה היחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף היחידה הארצית לחקירות הונאה להב 433 מבצע מעצרים בתום חקירה סמויה שנערכה בנושא. במהלך חיפושים שנערכו בבתי העצורים ובבתי עסק שונים נתפסו למעלה ממיליון שקלים במזומן ו-11 כלי רכב יוקרתיים.

לדברי המשטרה, "מדובר ברכוש רב בשווי עשרות מיליוני שקלים שהושג על פי החשד בפשע ואשר יש בכוונת גורמי החקירה לחלט את הרכוש שנתפס במלואו". במהלך היום יובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בבאר שבע.

במשטרה מציינים כי לראשונה, שוקלים בפרקליטות לעשות שימוש בסעיף 4 לחוק המאבק בפשיעה המאורגנת העוסק בעובדי ציבור המסייעים לארגוני פשיעה, כאשר הסנקציה במקרים אלו הם עד עשר שנות מאסר. "השימוש בסעיף המדובר הוא חסר תקדים ובהחלט אירוע מכונן בכל הקשור לנחישות הטיפול בארגוני הפשיעה וחיבורם הפסול עם עובדי ציבור", נמסר.

עוד באותו נושא:
אישום: תושבי הדרום סחטו באיומים 20 מיליון שקלים
סחטו באיומים, גנבו רכב ונידונו ל-15 חודשי מאסר
חשד: גייסו תרומות לנזקקים - והלבינו מיליונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully