וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחטו באיומים, גנבו רכב ונידונו ל-15 חודשי מאסר

קובי מנדל

25.1.2012 / 14:12

שלושת הנאשמים הורשעו במסגרת הסדר טיעון לאחר שסחטו את המתלונן שלווה מהם כספים. השלושה תקפו אותו וגרמו לו לחבלות במטרה לגרום לו להעביר עוד 50 אלף שקלים שלא כדין

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (רביעי) בין 15 ל-18 חודשי מאסר על שמעון פחימה בן 28 מאור עקיבא, שמעון ביטון בן 25 מאור עקיבא וצחי יאמין בן 22 מבנימינה, שהורשעו במסגרת הסדר טיעון בעבירות של סחיטה, גניבה ותקיפה בנסיבות מחמירות. פחימה הורשע גם בביצוע עבירה של סחיטה באיומים.

מגזר הדין עולה כי הנאשמים השתתפו במסכת הפחדות ואלימות שנמשכה חודשים כלפי תושב אור עקיבא, וכתוצאה ממנה הוא נקלע למצוקה קשה. פחימה נתן למתלונן הלוואה בסך 109 אלף שקלים אותה החזיר לו בשיעורים שונים. כשהגיע המתלונן לבקרו בביתו, דרש ממנו פחימה סך של 50 אלף שקלים, שלא כדין ומכאן החלה הפרשה להידרדר. פחימה החל לסחוט את המתלונן, גנב את רכבו, תקף אותו וגרם לו מכות וחבלות, שמטרתן הייתה לגרום לו לשלם את סכומי הכסף.

בגזר הדין ציין השופט משה גלעד כי "שיקולי הגמול וההרתעה מחייבים החמרה בענישה על מנת שמי אשר יחשוב כי יוכל להפיק לעצמו טובת הנאה בכוח או באיומים על חשבון האחר, יידע כי צפוי לו עונש חמור ועל מנת שקרבנות הסחיטה ידעו שתלונתם במשטרה, אשר לוותה בוודאי בחששות, לא הייתה לשווא".

עוד בנושא:
איים להתאבד בגלל אהבה נכזבת - והורשע בסחיטה
חשד: גנב מחשבים במאה אלף שקל, וניסה לסחוט
חשד: נערים סחטו ושדדו חבריהם "מתוך שעמום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully