וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נערים סחטו ושדדו חבריהם "מתוך שעמום"

איילה חננאל

5.5.2011 / 11:33

בשבועות האחרונים נוהלה חקירה נגד 15 קטינים בגילאים 13-15 ש"הטילו פחד ואימה" על נערים באזור מגוריהם. הם חשודים ששדדו וסחטו באיומים תוך שימוש באלימות

בשבועות האחרונים נוהלה חקירה במחלק נוער של ימ"ר מרכז על רקע אירועי שוד וסחיטה באיומים של קטינים בני 13 עד 15, בעיר במרכז הארץ, על ידי בני גילם, כך נמסר הבוקר (חמישי) מהמשטרה. במהלך החקירה נחשפו מספר מתלוננים ונחקרו מספר חשודים. מהמשטרה נמסר כי מדובר בכ-15 בני נוער המעורבים בפרשה ובמהלך הימים הקרובים יוגשו כתבי אישום.

רפ"ק אריק מולכו, ממחלק נוער חשיפה בימ"ר, סיפר כי לנערים לא היה מניע ממשי לביצוע המעשים כלפי בני גילם ובחלק מן המקרים החבורה נטפלה לקורבנות מזדמנים בהם נתקלו במקומות בילוי כגון גינות ציבוריות ופארקים. "החבורה הזאת פשוט הטילה פחד ואימה והיו נערים שנמנעו לצאת מהבית בגללם. מטרתנו בחקירה הייתה להגיע לכל המתלוננים שפשוט פחדו לדבר, כי הנערים התנכלו בעבר לבן נוער שהתלונן נגדם בבית הספר", אמר מולכו. עוד הוא סיפר כי חלק מההורים של הנערים שנסחטו באלימות "ידעו על המעשים אך בקשו מאתנו לא לטפל מתוך פחד שהנערים החשודים יפגעו בילדים שלהם".

לגבי פרופיל החשודים, מולכו אמר כי מדובר בנערים נורמטיביים לגמרי שבמהלך החקירות טענו כי ביצעו את המעשים מתוך שעמום ולא הבינו את חומרת מעשיהם. עוד הוא ציין כי ההישג החשוב של החקירה הוא "שהצלחנו להגיע לכל הנערים ולהפסיק את התופעה לחלוטין וחשוב לנו לעודד קורבנות נוספים של מעשי סחיטה ואלימות, לא רק במקרה הזה, להתלונן במשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully