וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ניתקה צינור הזנה מבנה הנכה - ונשכה שוטר

17.6.2012 / 16:21

האם חשודה בניתוק הצינור (זונדה) מבנה בן ה-22 המאושפז בירושלים, ובתקיפת שוטר שניסה לעצרה. הפסיכיאטר המחוזי הוציא צו לאשפוזה. עורך דינה של האם: "היחידה שמטפלת בו"

בית משפט השלום בירושלים הורה היום (ראשון) על הרחקת אם מבנה הנכה למשך חודש, לאחר שעל פי החשד ניתקה אתמול במזיד את מכשיר ההזנה (זונדה) המחובר אליו. הדיון בנושא ההרחקה נערך בהיעדרה, לאחר שהפסיכיאטר המחוזי הוציא צו לאשפוזה – והיא שוהה כעת בבית החולים הפסיכיאטרי איתנים בירושלים. כמו כן, האישה חשודה כי תקפה בנשיכה שוטר שניסה לרסנה.

המקרה אירע אתמול, כאשר האם הגיעה לבית החולים שערי צדק בבירה בו מאושפז בנה בן ה-22 – נכה המרותק לכסא גלגלים מלידה. על פי החשד, האם הסירה במזיד את צינור ההזנה מבנה, וחזרה על הפעולה לפחות פעם אחת לאחר שהצינור חובר מחדש. הצוות הרפואי שהבחין במעשיה של האם מיהר להזעיק את המשטרה, אולם כשהגיעו האם סירבה להתלוות לשוטרים ואף נשכה אחד מהם בניסיון להימלט.

השופט אברהם רובין בבית משפט השלום בירושלים הורה על הרחקת האם מבנה, וציין כי על פי חומר הראיות, האישה "בשתי הזדמנויות שונות הפריעה לטיפול רפואי שמקבל בנה בכך שהוציאה לו את צינור ההזנה". עוד כתב השופט בהחלטתו כי הוא "מורה לפסיכיאטר המחוזי להודיע למשטרה ברגע שהאם תשוחרר".

עורך הדין אלכס גפני, המייצג את האם החשודה, ציין כי לצו ההרחקה עלולות להיות השלכות שליליות על רווחת הבן: "על אף העובדה כי קיימת הוראת אשפוז, מדובר באם שסועדת את בנה בן ה-22 שמרותק לכסא גלגלים מיום היוולדו, והיא היחידה למעשה שמעניקה לו טיפול", אמר גפני. "השאלה כאן במידה ובית המשפט יחליט על הרחקה, היא מה יהיה הצעד הבא. אם תשוחרר כי מצבה התייצב, המקום היחיד שהיא תרצה ללכת אליו זה בית החולים. במידה וצו ההרחקה יעמוד ביניהם, משמעות הדבר עבורה תהיה זהה לבקשת מעצר אוטומטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully