וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: התעללה בילדה הלוקה בשיתוק מוחין

גלעד גרוסמן

14.7.2010 / 12:25

מטפלת פיליפינית נאשמת בכך שנהגה להתעלל בילדה מוגבלת בת שמונה. מעשיה של המטפלת תועדו במצלמה נסתרת ולפי כתב האישום היא נהגה להכות את הילדה חסרת הישע

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד מטפלת פיליפינית, בת 41, הנאשמת בעבירות של התעללות בקטינה חסרת ישע וכן בתקיפת קטינה חסרת ישע תוך גרימת חבלה של ממש, לאחר שהתעללה בילדה בת שמונה הסובלת משיתוק מוחין. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה של הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין איריס פמיליה-פוגל מפרקליטות מחוז תל אביב, במשך כשש שנים טיפלה הפיליפינית בילדה. היא שהתה במחיצתה החל משעות הצהריים, לאחר שהילדה שבה ממסגרת הלימודים שלה, ועד שהוריה היו חוזרים הביתה מעבודתם.

לטענת הפרקליטות, במספר הזדמנויות בשנה האחרונה סטרה המטפלת בפניה של הילדה, היכתה אותה בראשה ומשכה בשיערה, כשהילדה אינה מסוגלת להגן על עצמה. עוד נטען, כי לפני כשבוע, כשהתקשתה הילדה לבלוע את ארוחת הצהריים, הנאשמת משכה את שיערה בחוזקה, תוך שהיא מטלטלת את ראשה מצד לצד. לאחר מכן הכתה אותה באגרוף בפניה בעוצמה רבה. ראשה של הילדה נשמט לאחור, והיא הצליחה להוציא מפיה רק נהמות חלושות. כתוצאה מהאגרוף נפלה השן הקדמית של הילדה. לאחר מכן המשיכה הפיליפינית להאכיל את הילדה במהירות רבה, מבלי שאפשרה לה לבלוע את המזון כראוי.

כתב האישום מוסיף, כי בהמשך היום שכבה הילדה על מזרן שהונח על הרצפה, כשהנאשמת יושבת לצדה ומרכיבה על רגליה סד רגליים. כשסיימה, קמה הנאשמת מהמזרן, ובעטה בילדה. כחצי שעה לאחר מכן הרימה המטפלת את הילדה והשליכה אותה מגובה על הספה. המעשים הקשים צולמו במצלמה נסתרת שהותקנה בדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully