וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מטפלת מהפיליפינים התעללה בילדה נכה

איילה חננאל

7.7.2010 / 0:03

המטפלת נעצרה בחשד שהתעללה בילדה בת 7 הסובלת משיתוק מוחין. בין השאר נטען כי היא בעטה בילדה ומשכה בשערותיה בעת האכלתה. לדברי המשטרה, בחקירתה הודתה המטפלת במיוחס לה ואמרה כי היא "בעלת מזג חם"

בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול (שלישי) את מעצרה של עובדת זרה מהפיליפינים, בת 41, שעבדה כמטפלת בילדה נכה ב-100% בת 7. המטפלת נעצרה אתמול בחשד שנהגה להתעלל בילדה, זאת בעקבות תלונה שהגישו הוריה.

במשך שש השנים האחרונות שימשה החשודה כמטפלת של הילדה, הסובלת משיתוק מוחין ואינה יכולה לזוז או לדבר בכוחות עצמה. במשך רוב שעות היום ועד חזרת הוריה מעבודתם הייתה הילדה נתונה לטיפולה. בעקבות התנהגות עצבנית וחשודה של המטפלת, התעורר באחרונה חשש בלבם של ההורים לגבי הטיפול שהיא מעניקה.

עקב חשדם, ההורים התקינו מצלמה נסתרת בביתם, ולדבריהם המטפלת תועדה כשהיא מכה את הילדה בחוזקה, מנערת אותה באלימות ומשליכה אותה בכוח למיטתה, בועטת בה ומושכת בשערותיה בעת שהיא מאכילה אותה, תוך שהיא צועקת ומקללת.

לדברי המשטרה, בחקירתה הודתה המטפלת בחשדות המיוחסים לה, טענה כי היא בעלת "מזג חם" והביעה חרטה על מעשיה. אבי צברי, ראש מחלק החקירות והמודיעין בתחנת ת"א-צפון, אמר בעקבות החקירה כי, "מדובר באחד ממקרי התעללות הקשים והמזעזעים שנתקלנו בהם. כאשר צפינו בקלטת, פשוט נצבט לנו הלב. זה חמור במיוחד לאור העובדה שמדובר בילדה שאין ביכולתה להגיב ולספר לסביבה על אשר עובר עליה". מעצר המטפלת הוארך בשלושה ימים. לדברי צברי, במהלך הימים
האלה "אנו מתכוונים להגיש נגד המטפלת כתב אישום".

עדכון ראשון - 21:02 6.7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully