וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה ליד בסיס בירושלים, 12 חיילים נפגעו

שריפת הקוצים פרצה לאחר שנערים השליכו ככל הנראה בקבוקי תבערה לעבר גדר הבסיס. כוחות הכיבוי כיבו את השריפה. גורם צבאי: "תפקוד לקוי וחוסר מוכנות"

שריפת קוצים פרצה היום (ראשון) סמוך לבסיס צה"ל באזור הר הצופים בירושלים, ככל הנראה בעקבות השלכת בקבוקי תבערה של מספר נערים לעבר גדר הבסיס. קבוצת חיילים יצאה מהבסיס על מנת לנסות לכבות את האש. 12 מהחיילים נפגעו משאיפת עשן - שמונה פונו לבית החולים הדסה וארבעה נוספים טופלו במרפאת הבסיס..

צוותים של מגן דוד אדום ומתנדבים של איחוד הצלה הגיעו למקום והעניקו טיפול לנפגעים. כולם פונו באמצעות אמבולנסים לבית החולים הדסה הר הצופים. כוחות הכיבוי שהוזעקו למקום כיבו את השריפה. המשטרה פתחה בסריקות בניסיון לאתר את האחראים להצתה. גורם צבאי מסר כי "עקב תפקוד לקוי וחוסר מוכנות לשריפה שפרצה באזור, שאפו חיילים רבים עשן וכתוצאה מכך נזקקו בשלב זה עשרות חיילים לטיפול רפואי".

חזי רוט - חובש מתנדב של ארגון "איחוד הצלה" מסר כי השריפה החלה למרגלות הבסיס הצבאי שנמצא בהר הצופים. "כשהגענו לשטח הבנו שמדובר בבקבוקי תבערה שהושלכו לעבר הבסיס מהכפר עיסאוויה הסמוך, דבר שבשילוב החום הכבד גרם להתלקחות מהירה של האש. חיילי הבסיס הזעיקו את כוחות הכיבוי וניסו למנוע מהלהבות מלהגיע אל מבני הבסיס".

הלילה פרצה שריפה גדולה במפעל לייצור נרגילות בדרום בתל אביב. צוות כבאות שהגיע למקום הצליח להשתלט על השריפה, ומספר בתים סמוכים פונו מחשש להתפשטות השריפה. איש לא נפגע באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully