וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להצתה: שבע שריפות השתוללו בבירה, שניים נעצרו

10.6.2012 / 20:03

שני נערים יהודים בני 13 ו-14 נעצרו על ידי המשטרה, לאחר שנצפו נמלטים מאחד ממוקדי ההצתה היום בבירה. חמישה צוותי כיבוי עמלו במשך שעות לכיבוי הלהבות

משטרת מחוז ירושלים עצרה הערב (ראשון) שני נערים יהודים, בני 13 ו-14, בחשד שהיו מעורבים בגל ההצתות היום בבירה. מספר דליקות הבעירו את העיר היום, כשבתוך זמן קצר הוצתה אש בשטחים פתוחים בשבעה מוקדים שונים בירושלים, הגדולה שבהן בשכונת ארמון הנציב.

לא פחות מחמישה צוותי כיבוי עמלו שעות ארוכות לכיבוי האש. הנערים נעצרו לאחר שאחד מתושבי המקום זיהה אותם נמלטים מאחד המוקדים, והתקשר למשטרה. כוחות שהגיעו למקום עצרו אותם בסמוך לביתם, ולאחר שהוריהם הגיעו לתחנת המשטרה, הם הועברו לידי חוקר נוער. על גופם לא נמצאו כלי בערה או ציוד מחשיד אחר, ובמשטרה מבקשים לציין שמדובר בחקירה ראשונית, וכי בשלב זה כלל לא בטוח שאכן מדובר באחראים להצתות.

שריפה נוספת פרצה ביער ענתות סמוך לשכונת פסגת זאב בירושלים, לאורך גדר הביטחון של מחנה הפליטים שועפט. ארבעה צוותי כיבוי פועלים באזור. צעירים פלסטינים ממחנה הפליטים שועפט מיידים בקבוקי תבערה לעבר היער על מנת ללבות את האש.

מוקדם יותר השתלטו צוותי כיבוי על שריפת חורש גדולה שהשתוללה בין הכפרים ירכא וג'ת בגליל המערבי. שישה צוותי כיבוי, בסיוע כוחות גדולים של קק"ל ושלושה מטוסי כיבוי הוזעקו לסיוע בכיבוי הדליקה, שכילתה עשרה דונמים. לא היו נפגעים באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully