וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 50 נפצע קשה בשריפה שפרצה בבית בהרצליה

השריפה פרצה סמוך לשעה 22:00 בבית בן שתי קומות ברחוב הר נבו בעיר. צעיר נוסף נפצע באורח קל. שירותי הכבאות השיגו שליטה על האש. שכנים: "הדיירים צעקו מבעד לסורגים"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן; עריכה: אמיר קוטיגרו)

שריפה פרצה סמוך לשעה 22:00 (ראשון) בבית בן שתי קומות ברחוב הר נבו בהרצליה. גבר כבן 50 נפצע באורח קשה וגבר כבן 22 נפצע באורח קל, שניהם כתוצאה משאיפת עשן. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול ראשוני לשניים ופינו אותם לבית החולים. בן ה-50 פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם והצעיר פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא.

שירותי הכבאות של הרצליה הגיעו למקום והשיגו שליטה על האש ומסרו כי כרגע אין חשש לנפגעים נוספים או ללכודים במבנה. לצד זאת פתחו שירותי הכבאות בחקירה נסיבות האירוע.

שכנים סיפרו כי בבית בו פרצה השריפה מתגוררים גבר ואשה בשנות ה-50 לחייהם, ככל הנראה עולים מברית המועצות. לדבריהם, ראו להבות מהמבנה ואת הזוג משתלשל אל מחוץ לסורגים על הקיר במטרה לצאת מהבית תוך שהם צועקים. אחד התושבים במקום ניסה להיחלץ לעזרת הדיירים וניסר את סורגי הבית. הוא בעצמו נפצע באורח קל ברגלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר היום פרצה שריפה בבניין מגורים בן ארבע קומות בשכונת בית ישראל בירושלים. כוחות הכיבוי חילצו אישה אחת שהייתה בבניין והיא נפצעה באורח קל משאיפת עשן. כפי הנראה, מקור הדליקה היה במקלט הבניין ועשן סמיך היתמר בחדר המדרגות.

אתמול פרצה דליקה בחנות רהיטים בכפר ירכא מתחת לבית מגורים. חמישה צוותי כיבוי הגיעו למקום על מנת לכבות את האש. לא היו נפגעים באירוע. במקביל פרצה שריפה גם בבית מגורים ברחוב ויצמן בנהריה. שלושה צוותי כיבוי פעלו במקום וגם שם לא היו נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully