וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאומים כבני שנתיים נמצאו משוטטים לבדם בשלומי

קובי מנדל

14.6.2012 / 9:45

חוקר משטרה שטייל עם כלבו ביישוב הצפוני הופתע לגלות את השניים בחורשה, לאחר שחמקו מביתם כשהוריהם ישנו. הם הוחזרו להוריהם, והמשטרה תבחן אם יש מקום לפתוח בחקירה פלילית

שני תאומים בני שנתיים וחצי נמצאו הבוקר (רביעי) כשהם משוטטים לבדם בחורשה ליד שכונת שלומית שביישוב שלומי, סמוך לגבול לבנון. רס"ר מולי נפוסי, חוקר מז"פ במחוז חוף של המשטרה, שטייל עם כלבו באזור, הבחין תחילה באחד התאומים, כשלגופו חולצה וחיתול בלבד. הפעוט אמר לו את שמו ולאחר זמן קצר נמצא גם אחיו משוטט במקום, כשגם לגופו רק חולצה וחיתול.

החוקר סיפר לוואלה! חדשות על המקרה היוצא דופן, שאירע סמוך לשעה 7:00 כאשר טייל. "לפתע ראיתי תינוק כבן שנתיים וחצי מסתובב בחורשה. ניגשתי אליו וניסיתי לשוחח איתו והוא נקב בשם של ילד. לקחתי אותו לשביל והוא התלהב מהכלבה. ניסיתי לברר איפה אמא שלו והוא השיב 'היא בעבודה'. תוך כדי ההליכה איתו גיליתי לתדהמתי לאחר כעשר דקות עוד ילד והתברר לי שזה אחיו, שאמר לי את שמו. גם הוא היה לבוש חולצה וחיתול ושוטט בחורשה. שני האחים התאומים החלו לשחק עם הכלבה בעוד שכנים שהחלו לצאת לעבודתם חשבו שמדובר בילדי", תיאר החוקר.

נפוסי סיפר כי בתחילה האחים לא זוהו על ידי עוברי אורח ורק לאחר כארבעים דקות, שכנה שיצאה מביתה זיהתה את השניים. "הזעקתי ניידת שיטור קהילתי ולקחתי את האחים התאומים לביתם על פי המיקום שהשכנה ציינה. אמם, שהתעוררה בינתיים והבחינה ששני ילדיה נעדרים, נתקפה בהלה. מסרנו את הילדים ולמקום הגיעו צוותי רווחה".

בחקירה התברר כי שני האחים חמקו מבית הוריהם בעת שאלה ישנו, והחלו להסתובב באזור כשהם חוצים כבישים ראשיים עד שהגיעו לחורשה. מהמשטרה נמסר כי חוקרי תחנת נהריה שוקלים האם לפתוח בחקירה פלילית נגד ההורים בחשד לרשלנות והזנחת קטינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully