וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאו לשאוף אוויר: זוג ריאות נמצאו ברחוב בארה"ב

זוהי אינה התחלה של בדיחה: זוג ריאות נמצאו ברחוב בדרום העיר לוס אנג'לס. "זה די מוזר", אמר הפתולוג שבדק את האיבר וקבע נחרצות: אין מדובר בריאות אדם אלא של בעל חיים

כיצד אתם הייתם מגיבים אם הייתם מגלים זוג ריאות מונחות על המדרכה סמוך לביתכם? האזרח התמים שנתקל במחזה ההזוי הזאת בדרום לוס אנג'לס, ארצות הברית, הזעיק מיד את הרשויות.

הממצא המוזר הועבר לבדיקה פתולוגית שמטרתה הייתה לבדוק האם מדובר בריאות אדם או בעל חיים וכן אם מדובר במעשה פלילי או בשרידים ממקור אחר. "זה די מוזר", מסר הפתולוג האמון על הבדיקה, פרד קורל. אמש (שלישי), לאחר בדיקה דקדקנית, הגיע קורל למסקנה כי מדובר בריאות של בעל חיים. "הריאות לא ישמשו לזיהוי פלילי", ציין קורל. "אנחנו ניפטר מהן".

לאחרונה נראה כי איברים כותרים תופסים מקום נכבד בכותרות. לפני כשבוע נעצר לוקה רוקו מניוטה, כוכב פורנו בן 29 מקנדה בחשד שרצח סטודנט סיני וביתר את גופתו במונטריאול. חלקי גופתו של הקורבן נשלחו בדואר למטות של מפלגות פוליטיות בעיר הבירה הקנדית ולבתי ספר בעיר ונקובר. חלקים נוספים מהגופה המחוללת נמצאו סמוך לדירתו של מניוטה, אולם חלק מרכזי – הראש – טרם נמצא.

"פסיכו הקנדי": יד ורגל נשלחו לבי"ס, ואיפה הראש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully