וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיץ סרטון המדמה התרסקות מטוס ב"קריון" - ונעצר

קובי מנדל

12.6.2012 / 22:00

הסרטון, שגרר מאות פניות של תושבים מודאגים למשטרה, היה למעשה חלק ממסע פרסום לקידום מסעדה באזור. הקופירייטר הצעיר שנעצר בעקבות המקרה התנצל: "זו לא הייתה כוונתי"

טעות בפרסום: צעיר בן 25 מעכו, העובד כפרסומאי, נעצר היום (שלישי) בחשד שבמסגרת עבודתו, פרסם באינטרנט סרטון בו נראה מטוס מתרסק על מרכז הקניות "קריון" שבקריית ביאליק – מה שגרם לבהלה בקרב תושבי האזור.

למשטרה נודע על הסרטון בעקבות פניותיהם של מאות אזרחים מזועזעים שבני משפחותיהם שהו בקניון באותו הזמן. כמו כן, גם בבתי החולים התקבלו שיחות רבות של תושבי האזור בניסיון לאתר את קרוביהם.

בחקירתו, טען הצעיר שנעצר כי מדובר היה בקמפיין פרסומי תמים. רב פקד אהרון גלאור, ראש מפלג הונאות במחוז חוף, אמר לוואלה! חדשות כי "הצעיר הקופירייטר ציין בחקירתו כי הסרטון, המדמה התרסקות מטוס בקניון, שימש כחלק ממסע פרסום אגרסיבי למסעדה בקריות ששמה קשור לעולם התעופה".

הצעיר שערך את הסרטון והעלה אותו לאתר יוטיוב הביע צער על המקרה, ואמר: "לא התכוונתי שכך זה יהיה". מהמשטרה נמסר כי מדובר בעבירה פלילית של פרסום ידיעה כוזבת הגורמת בהלה בציבור, אשר עונשה עשוי להגיע עד לשלוש שנות מאסר.

לקריאה נוספת
פרסום רע: מדלן מק'קאן במודעה לחופשה בפורטוגל
הוסרו שלטי פרסום להקמת בית המקדש
אנטישמיות? פרסומת לוודקה הוסרה בניו יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully