וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסרו שלטי פרסום להקמת בית המקדש

יהושע בריינר ופנחס וולף

6.4.2010 / 11:08

בעקבות לחץ ציבורי החליטה חברת כנען להסיר קמפיין של תנועת "ארץ ישראל שלנו". הקמפיין כלל שלטי פרסום על אוטובוסי אגד בהם נראה בית המקדש מוצב על הר הבית

חברת אגד הסירה את שלטי הפרסום של תנועת ארץ ישראל שלנו מהאוטובוסים בו נראה בית המקדש מוצב על הר הבית במקום מסגד אל אקצא, זאת בעקבות לחצים ואיומים שהופעלו על חברת הפרסום של אגד להסרת הקמפיין. כזכור, לקראת חג הפסח החלה תנועת "ארץ ישראל שלנו" בראשות הרב דב וולפא ופעיל הימין ברוך מרזל לפרסם על גבי אוטובוסים של אגד הפועלים בירושלים תמונות של בית המקדש המוצב על הר הבית וזאת לצד הכיתוב "שייבנה בית המקדש במהרה בימינו".

מרזל ווולפא הגדילו לעשות כאשר קבעו בשיתוף עם החברה כי 200 האוטובוסים עליהם נתלו השלטים ייסעו דווקא בלב שכונות במזרח ירושלים. אלא שכעת בעקבות מסע לחצים הסירה חברת הפרסום כנען, זכיינית הפרסומים על גבי האוטובוסים של אגד, את הקמפיין. "אגד וכנען פרסום עברו לצד של אבו מאזן", אומרים בתנועה, "מיליוני יהודים מתפללים שלוש פעמים ביום לבניין בית המקדש. אנו נגיש תביעה נזיקית בגין הפסקת הקמפיין".

אוהד גבלי, סמנכ"ל השיווק בכנען פרסום בתנועה אישר את הדברים ואמר בתגובה כי "עם עליית הקמפיין החלו להגיע למשרדנו פניות רבות מארגונים ומגזרים שונים הדורשים להסיר את הקמפיין בטענה כי המסר פוגע ברגשותיהם. בחלק מהמקרים אף גבלו הדרישות באיומים. לצערי הרב ועל אף הנזק הכספי שנוצר לנו נאלצנו להסיר את הקמפיין וזאת מתוך החלטה שאין בכוונתנו להחמיר את המצב ולגרום להשחתה של אוטובוסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully