וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן היורו: 9 פצועים בפיצוץ ברכבת באוקראינה

זמן מה לאחר הפיצוץ בחשמלית בעיר דניפרופטרובסק - שאינה מארחת משחקים בטורניר - הרגיעו הרשויות כי מדובר בתאונה: מסיבה שטרם התבררה, התפוצץ אבק שריפה שנשא אחד הנוסעים

תשעה בני אדם נפצעו כתוצאה מפיצוץ שאירע היום (שני) ברכבת חשמלית קלה בעיר דניפרופטרובסק שבמזרח אוקראינה. האירוע עורר בתחילה דאגה רבה בקרב הממונים על הביטחון במדינה המארחת בימים אלו, בצוותא עם פולין, את אליפות אירופה בכדורגל - במשרד הפנים בקייב הבהירו במהרה כי הפיצוץ נגרם עקב תאונה.

הפיצוץ אירע בבוקר בחשמלית בזמן שנסעה באחד הרחובות המרכזיים בעיר - שלמרות היותה השלישית בגודלה במדינה, היא אינה מארחת משחקים במסגרת הטורניר. דובר משרד הפנים, וולודימיר פולישצ'וק, הסביר כי הפיצוץ נגרם על ידי אבק שריפה שהיה ברשותו של אחד הנוסעים, וניצת בטעות מסיבה שטרם התבררה. "או שהוא התחמם יתר על המידה, או שהאיש הפילו אותו על הרצפה", העריך הדובר. הפצועים, ובהם בעל אבק השריפה, סובלים מכוויות קלות.

אין זה הפיצוץ הראשון השנה בדניפרופטרובסק. רק לפני כחודש וחצי, התעוררה דאגה רבה בעקבות סדרה של ארבעה פיצוצי מטעני חבלה שהוטמנו בפחים בעיר, בהם נפצעו 31 בני אדם. ימים ספורים לאחר מכן, הודיעו הרשויות על מעצר שני חשודים תושבי העיר. לפי החשד, השניים פוצצו את המטענים ואז התקשרו לרשויות ודרשו כופר בגובה 4.5 מיליון דולרים, בתמורה לכך שלא ימשיכו ויוציאו לפועל תוכנית לבצע פיגועים נוספים.

עדכון ראשון: 14:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully