וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאיר טיפ נדיב: קמרון שכח את בתו בת ה-8 בפאב

הבילוי המשפחתי של ראש ממשלת בריטניה הסתיים אתמול בתקרית שעוררה את צהלות הצהובונים. קמרון ורעייתו שבו הביתה במכוניות נפרדות, והיו בטוחים שניהם שהילדה ברשות האחר

חגיגה בצהובוני בריטניה: כולם מאוחדים הבוקר (שני) בכותרות ראשיות על התקרית המביכה שאירעה אתמול אחר-הצהריים לראש הממשלה דייוויד קמרון - ששכח את בתו בת השמונה ננסי בפאב, לאחר ארוחת יום ראשון משפחתית.

הבלבול, לפי הדיווחים, החל כנראה כשבני הזוג קמרון החלו להתארגן ליציאה, וארגנו טרמפים לכל בני המשפחה והחברים שסעדו עמם. ננסי, בינתיים, החליטה ללכת לשירותים. לפי ה"טלגרף", בעוד סמתנה שבה הביתה עם שני הילדים הקטנים, אלוון בן השש ופלורנס בת ה-22 חודשים, דייוויד נסע ברכבם של מאבטחיו - וכל אחד מהם היה בטוח שהילדה נמצאת ברשות האחר. רק לאחר נסיעה של כשלושה קילומטרים, כשעצרו בדרך, הבינו את הטעות, סבו על עקבותיהם ואצו חזרה לפאב "פלאו אין" בעיירה קדסדן. כ-15 דקות מרגע שעזבו את המקום, הם כבר היו שם בחזרה, ומצאו את הילדה בריאה ושלמה בדי צוות המקום. הילדה - כך על פי הדיווחים - עזרה בינתיים לעובדי הפאב במלאכות שונות, והייתה משועשעת למדי.

אנשי הצוות הסבירו כי הבינו מיד במי מדובר, אולם לא יכלו לעשות הרבה, ופשוט חיכו לשובם של ההורים. אחד העובדים הסביר ל"סאן": "זה לא כאילו אפשר למצוא את דייוויד קמרון בספר הטלפונים, להתקשר אליו ולהגיד לו, 'השארת פה את הבת שלך'".

דייוויד קמרון עם אשתו סמנתה ובתו ננסי, לונדון, מרץ 2009. Chris Jackson, GettyImages
בינתיים נולדו לננסי עוד שני אחים. בני הזוג קמרון עם בתם הבכורה בשנת 2007, כשהייתה כבת שנתיים/GettyImages, Chris Jackson

"קמרון גילה למרבה בעתתו שהילדה נשארה בפאב", תיאר ה"סאן", בצירוף ציטוט ההודעה שיצאה מלשכת ראש הממשלה: "ראש הממשלה ורעייתו סמנתה נקלעו למצוקה גדולה כשגילו שהילדה אינה עמם". אותו עובד בפאב, שהתראיין לצהובון, לא חסך שבטו מראש הממשלה: "היית מצפה שמישהו יעשה איזו 'ספירת ראשים' שם. מצאנו את הילדה בשירותים, ולא ידענו מה לעשות. מבהיל לחשוב שראש הממשלה יכול לשכוח משהו כה חשוב כמו הילדה שלו".

לאחרונה רווחו בתקשורת הבריטית דיווחים שונים על הרגלי הבילוי של קמרון בסוף השבוע, שכוללים לרוב רגיעה במעון המשפחתי בקדסדן וארוחת צהריים גדולה עם חברים - שבמהלכה הוא נוהג לעתים, כך דווח, "לשתות שלוש או ארבע כוסות יין", ואחריה הוא אוהב ליהנות ממנוחת צהריים.

עוד מחייו של ראש ממשלת בריטניה:
קמרון נקם במרקל: כך הם נראו בפנדל של דרוגבה
שעת כושר: אובמה וקמרון ניהלו דיון על ההליכון
כשני שלישים משרי בריטניה - מיליונרים
המחלוקת על אירופה יצרה קרע בהנהגה הבריטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully