וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה: השר לביטחון פנים נהרג בהתרסקות מסוק

ג'ורג' סאיטוטי, שהתכוון להתמודד בבחירות לנשיאות, נהרג עם סגנו וארבעה בני אדם נוספים. "יום רע לקניה. היינו יכולים למנוע את התאונה עם ציוד טוב יותר", טען שר בממשלה

טרגדיה בקניה: השר לביטחון פנים, ג'ורג' סאיטוטי, ולפחות חמישה בני אדם נוספים נהרגו היום (ראשון) בהתרסקות מסוק ביער באזור נגונג, סמוך לבירה נירובי - כך דיווחה המשטרה המקומית. בין ההרוגים נמצא גם סגנו, ארווה אוג'וד, הטייסים ושומרי ראש.

השר לביטחון הפנים של קניה, ג'ורג' סאיטוטי. רויטרס
מה גרם לתאונה? השר ג'ורג' סאיטוטי/רויטרס

גורמים בממשלה אישרו כי ראש הממשלה, ראליה אודינגה, קיבל הודעה על מותו של השר וסגנו. "זהו יום רע לקניה. היינו יכולים למנוע את התאונה עם ציוד טוב יותר", אמר נג'יב באללה, אחד משרי הממשלה. למרות שעדיין לא ברור מה גרם לטרגדיה, טען השר כי התאונה אירעה משום שגורמים בממשל משתמשים במסוקים ישנים.

סאיטוטי, סגן הנשיא לשעבר, היה בין המתמודדים בבחירות הקרובות שצפויות להתקיים בחודש מארס. לאורך השנים הוא מילא מספר תפקידים, בהם שר החינוך. סאיטוטי היה גם בן ברית של הנשיא מוואי קיבאקי, היה ידוע בהתנגדותו הנחרצת לקבוצת החמושים הסומלית "אל-שבאב", וביקר לעיתים קרובות באזורים שהותקפו על ידי הקבוצה בקניה. מאז אוקטובר נלחמים הכוחות הקנייתים נגד "אל שבאב", ולא מעט בני אדם נהרגו במתקפות שלהם בניירובי.

לקריאה נוספת
ניגריה: 147 נהרגו בהתרסקות מטוס לתוך בניין
גאנה: מטוס מטען נחת והתנגש במיניבוס; עשרה נוסעים נהרגו
נפאל: מטוס ועליו 21 איש התרסק באזור תיירותי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully