וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאנה: מטוס מטען נחת והתנגש במיניבוס; עשרה נוסעים נהרגו

3.6.2012 / 4:29

התאונה הקטלנית אירעה כשבלימת מטוס המטען נכשלה, הוא המשיך בנסיעתו אל תוך חומת נמל התעופה ומשם היישר לרחוב - שם התנגש במיניבוס העמוס בנוסעים. כל צוות המטוס שרד

עשרה בני אדם נהרגו אמש (שבת) בגאנה, כאשר מטוס מטען התרסק ישירות לתוך מיניבוס עמוס נוסעים בבירה אקרה – כך דיווחו גורמים רשמיים בנמל התעופה הבינלאומי בעיר. כל ההרוגים היו על גבי הרכב. עוד דווח כי דווקא צוות המטוס, שכלל ארבעה בני אדם, שרד את ההתרסקות.

מטוס בואינג 727-200 של חברת התעופה הניגרית Allied Air שהתרסק באקרה בירת גאנה, יוני 2012. AP
דווקא צוות המטוס, שכלל ארבעה בני אדם, שרד את ההתרסקות/AP

המטוס מסוג בואינג 727-200, שהופעל על ידי חברת התעופה הניגרית "Allied Air", היה בדרכו לנחיתה בנמל התעופה בעיר. הוא המריא מהעיר לאגוס שבניגריה, אולם לא הצליח לבלום לקראת סופו של מסלול הנחיתה, והמשיך בנסיעה שהובילה במהרה לתאונה הקטלנית.

"המטוס התנגש עם מיניבוס מסוג מרצדס, וגרם למותם של עשרה בני אדם", אמרה לעיתונאים דורין אוסו פיאנקו, בכירה בהנהלת שדה התעופה. עדי ראייה סיפרו כי המיניבוס נפגע קשות בתאונה, וכי במהלכה ניתקו חלקים מכנף המטוס. כמו כן, חומת שדה התעופה רוסקה בעקבות ההתנגשות.

רופא המועסק במרכז הרפואי בשדה התעופה סיפר כי שמע "חבטה חזקה וחריקות", ולאחר מכן יצא אל מחוץ למבנה והבחין בעשן העולה ממקום התאונה. זמן קצר לאחר מכן הגיעו למקום כוחות הצלה, משטרה ואף כוחות צבא. עם זאת, התאונה לא השפיעה על ההמראות והנחיתות בנמל התעופה, שהמשיכו כסדרן.

לקריאה נוספת
לפני כשבועיים: מטוס ועליו 21 איש התרסק באזור תיירותי בנפאל
אינדונזיה: שרידי מטוס הרוסי נמצאו על צלע הר
פקיסטן: מטוס נוסעים התרסק, 127 בני אדם נהרגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully