וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חרדי סירב להתגלח והודח ממשטרת ניו יורק

הדיילי ניוז דיווח כי פישל ליצמן נזרק מהאקדמייה לשוטרים לאחר עימותים עם מפקדיו בנושא "הופעתו האישית", חודש לפני תום הקורס. הוא לא מתכוון לוותר: "אפליה על רקע דתי"

סירב לקצץ את זקנו - גם במחיר המשרה: "הניו יורק דיילי ניוז" דיווח כי פישל ליצמן, חרדי בן 38 מניו יורק, הודח ביום חמישי האחרון, כחודש לפני תום לימודיו בבית הספר לשוטרים בתפוח הגדול, לטענתו כיוון שסירב להתגלח למשעי בשל אמונתו, אף שנדרש לכך על פי חוקי המשטרה.

מזה חודשים ארוכים הביעו מדריכיו חוסר שביעות רצון מכך שליצמן מתקשה "לשמור על הופעה אישית נאותה", כלשונם. העניין צוין מספר פעמים. ולא זאת בלבד, ליצמן ננזף על דברים נוספים, משניים אמנם, כמו למשל על כך ששכח את ציוד הכושר שלו. יצוין עם זאת כי במבחנים הוא קיבל ציונים גבוהים מאוד.

ליצמן ביקש להסביר מדוע העדיף את חוקי ההלכה על פני חוקי המשטרה, והביע צער רב על ההחלטה להדיחו. "תמיד רציתי להיות שוטר, ועכשיו, נהייתי אזרח מחדש", סיפר וטען כי לא קיבל בפניו כל סיבה רשמית לפיטורין. ואולם, עורך דינו של הצוער המודח טען בתוקף כי מדובר באפליה על רקע דתי. "הם ידעו שאין בכוונתו להתגלח מראשית הדרך. הוא מעולם לא הסתיר זאת", אמר.

מנגד, משטרת ניו יורק דחתה את הטענות מכל וכל. "אנו מוכנים להתגמש באופן סביר בעניין הזה, ומאפשרים לגדל זיפים עד לאורך של מילימטר אחד - זה הובהר לצוערים באקדמיית המשטרה", נמסר.

(עדכון ראשון: 21:46)

לקריאה נוספת
"המעסיק החרדי שלי פיטר אותי בגלל חזותי הנאה"
עיריית ניו יורק מאיימת לסגור את "קווי המהדרין"
אנטישמיות? "ההצתות בניו יורק הן הונאת ביטוח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully