וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ': "בעבודה נכונה ניתן להחליף את נתניהו"

ראש האופוזיציה הבהירה כי "האלטרנטיבה היחידה למפלגת הליכוד ולנתניהו היא מפלגת העבודה בראשותי", וגם קראה לציבור שלא להצביע למפלגתו של יאיר לפיד: "מפלגת אופנה"

"האלטרנטיבה היחידה למפלגת הליכוד ולנתניהו היא מפלגת העבודה בראשותי", כך אמרה היום (שבת) ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ'. באירוע שבתרבות שנערך הבוקר במוזיאון תל אביב, הבהירה ראש האופוזיציה הנכנסת, כי "העובדה שמפלגת העבודה עומדת עכשיו על שיעורי תמיכה של כ-20 מנדטים, ממחישה יותר מכל כי שלטון נתניהו אינו גזירת גורל וכי הוא פוליטיקאי, שבעבודה נכונה ניתן להחליף".

יחימוביץ', עיתונאית בעברה, נשאלה על דעתה באשר לכניסתם לפוליטיקה של אנשי תקשורת בכלל, ושל יאיר לפיד בפרט. "ככלל, כניסתם של אנשי תקשורת לפוליטיקה התבררה מאז קום המדינה כמוצלחת, ברוב המקרים. עיתונאים מצליחים להשתלב היטב במערכת הפוליטית", השיבה. באשר לשאלה הספציפית אמרה: "בכל מערכת בחירות קמה מפלגת אופנה, שמצליחה להביא אליה מספר בינוני של מנדטים, של אנשים טובים הכמהים לשינוי, ובכל פעם אותם אנשים תופסים את הראש רגע אחרי הבחירות ושואלים את עצמם מדוע בזבזו את קולם. כך היו דש, מפלגת המרכז, הגימלאים ועוד מפלגות רבות, וכזו היא גם מפלגתו של לפיד".

"ישנן שתי מפלגות רלוונטיות - העבודה והליכוד"

"הצבעה לכנסת צריכה להכריע את הכף בין שני גושים גדולים", המשיכה יחימוביץ'. "כיום, יש רק שתי מפלגות רלוונטיות שמשקפות אידיאולוגיות שונות, ומסוגלות להוביל את המדינה. מפלגת העבודה ומפלגת הליכוד. כל הצבעה אחרת היא הצבעה שהיא אמנם לגיטימית, אבל אינה מהווה הכרעה פוליטית אמיתית. אני קוראת לציבור לא להצביע למפלגות שתאריך התפוגה שלהן כבר מוצמד אליהן".

לדברי יחימוביץ', הקרב המשמעותי והעמוק ביותר שיתנהל בחודשים הקרובים הוא הקרב על התקציב, שלטענתה, עומד להיות רע ומר עם קיצוצים מפליגים שיאלצו את אזרחי מדינת ישראל לשלם מכיסם על מה שהם משלמים עליו ממילא ממסיהם. "תקציב זה יעמיק את הפערים בחברה הישראלית ויקטין את אחריות המדינה לאזרחיה ובכוונתי להיאבק בו בכל דרך", אמרה.

באשר לאלימות המתמשכת בסוריה, אמרה יחימוביץ' כי על מעשי הטבח האכזריים שהיו השבוע להיות נקודת מפנה ביחסה של הקהילה הבינלאומית לאסד, וכי אין די בזעזוע ובסנקציות חלקיות כמו הוצאת השגרירים, וגינויים חריפים. "יש להטיל חרם כלכלי מוחלט על סוריה ולהביא לבידודו של אסד, תוך מתן סיוע הומניטרי בינלאומי נרחב לאזרחים. ישראל מנועה כמובן מלהתערב בנעשה בגבולה הצפוני, אך עליה להשמיע תביעה מוסרית ברורה מהעולם להיחלץ מאדישותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully