וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארת עם המאזדה: יחימוביץ' סירבה לאאודי של לבני

"לא צריכה רכב שרד כדי לשרת את הציבור" - כך אמרה יו"ר האופוזיציה הטרייה, שלי יחימוביץ', שהודיעה כי היא מוותרת על הרכב היקר, שהיה אמור לעבור אליה בירושה מראשי קדימה

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', הודיעה כי היא מסרבת לקבל את רכב השרד השמור ליו"ר האופוזיציה, וכי בכוונתה להמשיך להשתמש במכונית המאזדה שבה נסעה עד כה. בהודעה שפרסמה יחימוביץ' - שמונתה השבוע ליו"ר האופוזיציה - אמרה כי אין בכוונתה להשתמש ברכב שרד "כה יקר מפואר". זאת, מכיוון ש"את האופוזיציה והציבור ניתן לשרת היטב גם עם מאזדה".

עם מינויה של יחימוביץ' לראש האופוזיציה, אמור היה להימסר לידיה בין שאר ההטבות הנלוות לתפקיד, בהן אבטחה ולשכה צמודה, גם רכב שרד. עלותה של המכונית, מסוג אאודי A6, נאמדת בכמיליון שקלים וחצי. הרכב שימש עד כה את ציפי לבני, לשעבר יו"ר קדימה ויו"ר האופוזיציה.

לצד ראש האופוזיציה, בעלי תפקידים בכירים נוספים שאינם שרים וזכאים לנסיעה ברכב שרד הם יו"ר הכנסת ראובן ריבלין, נשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס והרמטכ"ל, בני גנץ. בשנה שעברה התלונן ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי שווי השימוש ברכב השרד הממוגן הוא 11,590 שקלים לחודש, כאשר מתוך סכום זה הוא מחויב לשלם מס בגובה של כ-6,000 שקלים.

שר המשפטים, יעקב נאמן – שנוהג, אגב, ברכב פרטי - הציע בשעתו לוועדת הכספים לבטל את תשלום המס לשרי הממשלה בגין שווי השימוש ברכבי השרד. יישום הצעה זו היה אמור להגדיל את סכום הנטו במשכורות השרים בכ-2,000 שקלים בחודש. אולם, יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני (יהדות התורה) סירב לכך ודרש שהממשלה תגיש הצעה רשמית.

לאחר האחדות: איך תראה עבודת האופוזיציה המצומקת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully