וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר חשוד במעורבות ברצח במאפיה בתל אביב

8.6.2012 / 16:22

סעיד בלעאוי, שעבד במאפיה לצד ההרוג אשרף טוויל, נעצר בביתה של ידידתו, קשר עצמו לאירוע וטען כי ניסה להתגונן. מעצרו הוארך בהסכמת הצדדים, ובמקביל נחקרים עדים נוספים

מעצרו של סעיד בלעאוי, החשוד במעורבות ברצח שאירע לפנות בוקר במאפיה בדרך ההגנה בתל אביב, הוארך היום (שישי) בשישה ימים בבית משפט השלום בתל אביב, בהסכמת שני הצדדים. החשוד, אף הוא עובד המאפייה, קשר את עצמו לאירוע אך לטענתו הותקף וניסה להתגונן. מוקדם יותר, נעצר בביתה של ידידתו סמוך למקום האירוע ונלקח לחקירה במשרדי מרחב יפתח במשטרה, החוקרת במקביל עדים נוספים לאירוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוען להגנתו כי ניסה להתגונן. החשוד בלעאוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהחקירה עולה כי הנרצח, אשרף טוויל בן 27 מראס אל עמוד, נדקר למוות במהלך קטטה שפרצה במאפייה. הוא פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב בעיר, שם מת מפצעיו.

בני משפחתו של טוויל הגיעו הבוקר למאפייה בה נרצח, החלו להתפרע במקום ואף גרמו לנזק. כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו שישה מבני המשפחה.

זירת הרצח במאפייה בתל אביב. דרור עינב
מותו של טוויל נקבע בבית החולים. זירת הרצח/דרור עינב

אמש נפצע אדם כבן 45 באורח בינוני, לאחר שנדקר באמצעות סכין ברגלו ובחזהו ביישוב רכסים שליד חיפה. על פי החשד, מי שדקרה את הפצוע היא גרושתו בת ה-36, ככל הנראה על רקע סכסוך בין השניים.

חובשים מארגון "איחוד הצלה" שהוזעקו לזירת האירוע העניקו טיפול רפואי ראשוני לנדקר, ומאוחר יותר הבהילו אותו להמשך טיפול בבית החולים. במקביל, איתרה המשטרה את החשודה, לאחר שנמצאה ברשותה הסכין באמצעותה בוצעה, על פי החשד, התקיפה.

עוד בנושא
חשד לרצח בתל אביב: בן 27 נדקר למוות במאפייה
חשד: גבר נדקר על ידי גרושתו בצפון, מצבו בינוני

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

(עדכון ראשון: 13:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully