וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוריאה הצפונית: קים דיבר, הילדים דמעו והצדיעו

בכינוס ענק, המנהיג העליון של המדינה הדיקטטורית דיבר בפני 20 אלף ילדי המפלגה הקומוניסטית. הם הוסעו לבירה מכל רחבי הארץ, ופרצו בבכי היסטרי למשמע נאומו על חשיבות הצבא

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ')

כעשרים אלף ילדים נרגשים קיבלו אתמול (רביעי) את פניו של המנהיג העליון של קוריאה הצפונית, קים ג'ונג-און, בטקס חגיגי שנערך באצטדיון בבירה פיונגיאנג.

אלפי הילדים, שנאמר עליהם כי "נבחרו בקפידה", באו לפיונגיאנג מכל קצוות המדינה. הם שונעו לבירה באוניות וברכבות וגם במטוסים, כדי לקחת חלק בחגיגות, שיסתיימו רק ביום שישי. הטקס נערך לציון 66 שנים להקמת איחוד הילדים הקוריאני, תנועת הנוער של המפלגה הקומוניסטית השולטת במדינה.

ילדי המפלגה הקומוניסטית של קוריאה הצפונית מתכנסים לכבוד מנהיג המדינה, קים ג'ונג און. פיונגיאנג, יוני 2012. AP
כ-20 אלף ילדים הזילו דמעה למשמע דבריו של המנהיג/AP

כלי תקשורת בסיאול, המאוימים בנשק גרעיני על ידי שכנתם הדיקטטורית, דיווחו כי מדובר בחגיגה הגדולה ביותר בהיסטוריה של התנועה הקומוניסטית של הצפון, והגדירו את האירוע "חלק מניסיונותיו של קים לחזק את אחיזתו בשלטון, בעקבות מותו בשנה שעברה של אביו, קים ג'ונג איל".

כשקים בא לגן החיות, גם הפילים עברו לדום

ילדי המפלגה הקומוניסטית של קוריאה הצפונית מתכנסים לכבוד מנהיג המדינה, קים ג'ונג און. פיונגיאנג, יוני 2012. AP
מחיאות הכפיים נשמעו למרחוק/AP

בנאומו בטקס, אמר קים כי הילדים הם "היורשים של המהפכה הצבאית הראשונה ותומכיה בעתיד". לכל אורך נאומו, ששודר בשידור חי בטלוויזיה הממלכתית במדינה, זכה המנהיג המסתורי לתשואות ממושכות, שלוו בצילומים של ילדים מתייפחים.

קים, כמו הילדים, עטה לצווארו צעיף אדום, ואמר לקהל הנרגש כי מדובר באות שנועד לסמל את "ההתנגדות ההיסטורית ליפן". בנאומו, אמר כי "הפעילות הקבוצתית של ילדי האיחוד היא הקריירה הפוליטית הראשונה שלהם, חלק מהדגל האדום של מפלגת הפועלים הקוריאנית".

מופע הזוועה: צפו בקרקס המגויס של קוריאה הצפונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully