וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפילים עברו לדום: המנהיג העליון בא לגן החיות

שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, חבש כובע קש וקפץ לסיור מתוקשר בגן של פיונגיאנג, שפונה ממבקרים לכבודו. הוא התרשם מהשועל המעופף והביט בעניין בכלב ים ששיחק בכדור

המנהיג הצעיר של קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, מסתגל בהדרגה לחיים הציבוריים, וגם מכונת התעמולה המשומנת של המדינה כבר הסתגלת אליו לגמרי. בסוף השבוע, הוא תועד בביקור לגן החיות בפיונגיאנג הבירה, כשהוא משוטט בין מתקני השעשועים הרבים הפרושים בו. הסרטון שודר כמה פעמים ברצף ביום ראשון בטלוויזיה.

קים, ככל הנראה כמעט בן שלושים, המזכיר הראשון של המפלגה הקומוניסטית, מפקד הצבא (ולמעשה השליט הכל-יכול של המדינה, תואר שירש מאביו, המוגדר השליט הנצחי), בא לביקור רשמי בגן, שככל הנראה נסגר לכבודו: זולת אישה שככל הנראה תפקידה הוא להאכיל את כלבי הים וכמה מאמנים בכלוב הפילים, אין נפש חיה שנראית במקום.

בתחילת השנה שודר "סרט תיעודי" לרגל יום ההולדת של קים

בצילומים שהפיצה סוכנות הידיעות הרשמית של המדינה, קים נראה כשהוא נוסע בחשמלית ירוקה, בוחן סוגי אקוואריום בגדלים שונים ומתבונן בעניין בפיל שמתופף על תוף בעזרת חדק. במעט התמונות, ובסרטון הקצר שתיעד את הביקור, נראה און בכובע קש, מטייל להנאתו לצד פמליית הקצינים שליוותה אותו. נמסר כי הוא צפה בשועל מעופף ובנחשים מסוג נדיר, ונאמר כי הוא "התרשם לטובה ממערכות ההאכלה של הגן".

קים ז'ונג און, שליט צפון קוריאה, מבקר בגן חיות ובגן שעשועים בפיונגיאנג. מאי, 2012. רויטרס
מתרשם לטובה. קים בגן החיות/רויטרס

גם אביו המנוח של קים ג'ונג און, קים ג'ון איל, נודע בתחביבו לשוטט ברחבי המדינה ולהביט באתרים שונים ומשונים. הוא אף זכה לככב בבלוג פופולרי בשם "קים מסתכל על דברים". ואולם, ב"טלגרף" הבריטי מבחינים בהבדל מסוים בין שני המנהיגים, ומציינים כי קים הבן נראה פתוח יותר. בעוד שאביו נהג לצעוד בפנים קפואים - ולכן היה נתון ללעג, ונאמר עליו שרק "הביט" במקומות ולא ביקר בהם - הרי שבנו ניהל שיחה קצרה עם מלוויו ונראה לבבי יותר. לאחרונה, אחרי כישלונה של ארצו בשיגור טיל לחלל, הוא נהג בפומבי, מנהג שאביו נמנע ממנו.

(עדכון אחרון: 21:28)

קים ז'ונג און, שליט צפון קוריאה, מבקר בגן חיות ובגן שעשועים בפיונגיאנג. מאי,. רויטרס
הפמלייה. והיכן שאר מבקרי הגן?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully