וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר בשדה התעופה לאחר שבלע קילו ורבע של חשיש

3.6.2012 / 18:00

בלשי מפלג הסמים בתל אביב התחקו אחר תושב חיפה, לאחר שחשדו בו כי מבריח סמים מחו"ל. כשנתפס בנתב"ג הוא הועבר לבית החולים, שם התגלה בבטנו הסם. מעצרו הוארך ב-8 ימים

תיאבון לא חוקי: תושב חיפה בן 38 נעצר ביום שישי האחרון בשדה התעופה בן גוריון לאחר שהגיע בטיסה מספרד, כשבתוך גופו קילוגרם ורבע של חומר החשוד כסם מסוג חשיש. הוא נלקח לבית החולים שיבא בתל השומר, שם, תחת פיקוח רפואי, אולץ "להוציא" את כל החומר. מעצרו הוארך הבוקר בפעם השנייה בבית משפט השלום בתל אביב.

ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, התקבל לאחרונה מידע מודיעיני לפיו האדם שנעצר "משלים הכנסה" כבלדר סמים. התיק הועבר למפלג הסמים בימ"ר, בפיקודו של סגן ניצב ירון קלדס, ובסיוע של מרחב יפתח, ואז העבירו בלשי המפלג את פרטיו של האיש ליחידת 747 של נתב"ג.

גבר ישראלי הבריח קילו וחצי חשיש בבטנו ונתפס, יוני 2012. חטיבת דובר המשטרה
החומר שנתפס בבטנו של החשוד/חטיבת דובר המשטרה

לאחר שנחת החשוד בנתב"ג, הוזעקו למקום בלשי הימ"ר ועצרו אותו. בצילום רנטגן שנערך לו בבית החולים התגלו מספר חתיכות חשיש עטופות בניילון - המכונות בעגה המשטרתית "זרגים" - במשקל קילו ורבע, אותם על פי החשד בלע בטרם עלה למטוס. מאחר שהייתה קיימת סכנה לחייו של החשוד, במקרה שאחד או כמה מהניילונים נקרע בתוך קיבתו, הוא נותר בבית החולים תחת פיקוח רפואי, עד שהוציא מגופו את החומר "בדרך הטבע". התהליך ארך 24 שעות, בסיומן ליקטו הבלשים את החומר החשוד, ניקו אותו ושלחו למעבדה במטה הארצי.

"תופעה מוכרת"

ביום שישי הוארך מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, שלא בנוכחותו, עד היום. בחקירתו, המתנהלת במפלג התשאול של הימ"ר, בפיקודו של רב פקד שמואל בבאי, סיפר החשוד כי אכן בלע את החומר לפני שעלה לטיסה, וכי התהליך נמשך מספר שעות. היום הוארך מעצרו בשנית בשמונה ימים.

"מדובר בתופעה מוכרת", אמר סגן ניצב קלדס לוואלה! חדשות. "אנשים רוצים לעשות כסף קל, אך לא מודעים לכך שהם מעמידים את עצמם בסכנת חיים כתוצאה מבליעת הסמים. רק לפני חודש עצרנו בשדה התעופה חשוד, שבתוך גופו התגלו 2.5 קילו קוקאין. אם קוקאין מתפזר בקיבה – אפשר למות תוך מספר שניות".

לקריאה נוספת:
נדחה ערעורה של עו"ד ברקו שסיפקה סמים לעבריינים
ישראלים חשודים בהפעלת רשת בינלאומית לסחר בסמים
צפו: הסוכן הסמוי שהביא למעצר 15 חשודים בסחר בסמים

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully