וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב תל אביב תקף אזרח סודני ופצע אותו קשה

2.6.2012 / 11:07

עוברי אורח הבחינו לפנות בוקר באיש כשהוא שרוע על הרצפה וחבול, והזעיקו את המשטרה. הוא פונה לקבלת טיפול בבית החולים איכילוב. חשוד במעשה נעצר, הרקע לאירוע טרם ברור

תושב תל אביב בן 58 נעצר הלילה (שבת) בחשד שתקף נתין זר מסודן, הכה אותו וגרם לו לחבלות בכל חלקי גופו. הפצוע פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב. החשוד יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

האירוע התרחש בסביבות השעה 4:30 לפנות בוקר. עוברים ושבים הבחינו באיש כשהוא שוכב על הרצפה במצב קשה וחבול, והזעיקו את המשטרה. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בביצוע סריקות באזור, שבעקבותיהן אותר החשוד. במקביל, אספו השוטרים ממצאים מהזירה והחלו לחפש אחר עדים ולתשאל את האנשים שהבחינו באירוע. החשוד נלקח לחקירה, והרקע לאירוע עדיין אינו ברור.

הנתין הזר פונה לבית החולים ללא תעודות מזהות, ולכן הוא מוגדר כאלמוני. בשל מצב פציעותיו, לא ניתן עדיין לחקור אותו לבירור נסיבות האירוע. משטרת מרחב יפתח, בפיקודו של ניצב משנה דוד גז, אחראית על חקירת המקרה.

הפגנה נגד תקיפת אזרחים זרים בתל אביב, מאי 2012. דרור עינב
הפגנה נגד תקיפת האזרחים הזרים בתל אביב לפני כשבוע/דרור עינב

במקרה אחר שאירע אתמול, השמיעה אורחת בבית המלון "סיאסטה" באילת קריאות גנאי נגד נופשים אתיופים, מכיוון שחשבה שהם סודנים. "איך שהגענו למלון, אישה אחת התחילה לצעוק שהיא לא רוצה כאן את הסודנים המלוכלכים והשחורים האלה. אני לא הבנתי מה היא רוצה מאתנו. אני עליתי מאתיופיה לפני 32 שנים, התנדבתי במשמר הגבול. אני לא מבין את ההתנהגות שלה", כך תיאר ישעיהו קידני, בן 39 ממושב הודיה, את התנהגותה של האישה.

"הגענו למלון עם שישה אוטובוסים מלאים של התארגנות בין חברים לסוף שבוע באילת", הוא סיפר, "יש הרבה מעולי אתיופיה, אבל גם אחרים. כשהיא ראתה אותנו, היא התחילה לצעוק על עובדי הקבלה במלון והמאבטחים שיביאו משטרה כי הבנות שלה מפחדות. אחרי כן היא ביקשה שיחזירו לה את הכסף ואמרה שהיא תעזוב את בית המלון כי 'שמו אותה עם הסודנים האלה' והתחילה להכות על הדלפק. חשבתי ללכת לדבר איתה אבל הבנתי שלא כדאי לעשות זאת, היא הייתה עצבנית".

ביום רביעי הוגש לבית המשפט לנוער בתל אביב כתב אישום נגד 11 קטינים, בהם גם קטינה, בגין תקיפת אזרחים זרים בתל אביב. על פי כתב האישום, בעקבות פרסומים בתקשורת על מעורבותם של אזרחים זרים באירועים פליליים, התארגנו הנאשמים כדי לבצע פעולות נקמה נגד הזרים, וכל זאת על רקע השתייכותם האתנית וארץ מוצאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully