וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 נערים נאשמים בתקיפת זרים: "המניע גזעני"

גלעד גרוסמן

31.5.2012 / 12:36

על פי כתב האישום, בעקבות הפרסומים על מעורבות אזרחים זרים באירועים פליליים, התארגנו הנאשמים לבצע פעולות נקמה. באחד מהמקרים תקפו תשעה מהם אזרח אריתראי עם אלות וקרשים

עוד מעשי אלימות גזעניים נחשפים: לבית המשפט לנוער בתל אביב הוגש אתמול (רביעי) כתב אישום נגד אחד עשר קטינים, בהם גם קטינה, הנאשמים בתקיפת אזרחים זרים בתל אביב. על פי כתב האישום, בעקבות פרסומים בתקשורת על מעורבותם של אזרחים זרים באירועים פליליים, התארגנו הנאשמים כדי לבצע פעולות נקמה כנגד הזרים, וכל זאת על רקע השתייכותם האתנית וארץ מוצאם.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין מור לביא מפרקליטות מחוז תל אביב, בתחילת החודש, בשעת בוקר מוקדמת, נפגשו תשעה מהנאשמים סמוך לשוק התקווה בתל אביב, וחיכו לבואם של אזרחים למקום. כשעבר מקום אזרח אריתראי על אופניו הם תקפו אותו באמצעות קרשים ואלות וגנבו את אופניו.

כמו כן, הם נאשמים שתקפו עוד מספר אזרחים זרים בהזדמנויות שונות. עוד נטען בכתב האישום כי יום למחרת התקיפה הראשונה הגיעו עשרה מהנאשמים ל"בית דני" בתל אביב, כשהם מצוידים בקרשים, אבנים ושרשרת ברזל, תקפו אזרח אריתראי, היכו אותו בראשו ובחלקי גופו וגרמו לו לחבלות, עד שנזקק לפינוי לבית החולים.

שניים מהנאשמים תקפו גם אזרח זר על אופנוע באמצעות שרשרת ברזל. חלק מהנאשמים נאשמים בכך ששדדו חנות בדרום תל אביב השייכת לאזרח זר, וגנבו משם מציות וסיגריות בשווי 200 שקל. בנוסף, חלקם נאשמים בכניסה לחנות אחרת, גניבת 1,000 שקל. הפרקליטות מייחסת להם עבירות ממניע גזעני. מעצרם של שבעה מהקטינים הוארך עד החלטה אחרת וארבעה שוחררו בתנאים מגבילים.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully