וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות בהלווית שרה יאסו: "שיראה איזו משפחה הרס"

רמי שני

25.5.2012 / 13:55

מכרים וחברים רבים ליוו את מי שנרצחה וראשה נערף, ככל הנראה על ידי בעלה, בדרכה האחרונה. בני המשפחה צעקו במקום: "שהוא (הבעל) יראה איזה נזק הוא עשה!". בעלה הודה במעשים

מאות מבני הקהילה האתיופית בבאר שבע ליוו בצהריים (שישי) את שרה יאסו, שנרצחה אתמול וראשה נערף ככל הנראה על ידי בעלה, בהלווייתה שנערכה בבית העלמין בעיר. יאסו הובאה למנוחות כשלצדה מאות מחבריה ומכריה. בני המשפחה שהיו במקום צעקו: "הוא (בעלה, ר.ש) צריך לראות מה הוא עשה! איזו משפחה הוא הרס!"

אתמול הודה בעלה, חנוק יאסו, ברצח אשתו ובעריפת ראשה. במשטרה בוחנים אפשרות שהרצח בוצע על רקע רומנטי, כלומר שהגבר חשד שהאישה בוגדת בו. החשוד הוביל את החוקרים לראשה של האישה, שרה בת ה-37, סמוך לאיצטדיון הכדורגל הנבנה בעיר, לא הרחק מדירת השניים. בבית משפט השלום בעיר הוארך מעצרו ב-11 ימים.

שרה יאסו, בעלה ערף את ראשה  בבאר שבע, מאי 2012. רפרודוקציה, דרור עינב
בעלה הודה ברצח ובעריפת ראשה. שרה יאסו/דרור עינב, רפרודוקציה

על פי המשטרה, האיש שהיה תחת השפעת אלכוהול במשך רוב היום, התקשה בשיתוף פעולה עם השוטרים ואף שכח תחילה היכן קבר את ראשה של אשתו. שלושת ילדיהם של בני הזוג, בכיתות א' ו-ב' ותינוקת, הועברו לטיפול רשויות הרווחה בעיר. עו"ד תומר אורינוב מהסניגוריה הציבורית, המייצג את החשוד, ציין כי האיש סבל זמן רב מהצקות שונות מצד בת זוגו, וגם אתמול בלילה הוא סבל ממנה. "כשהוא עשה את המעשה הוא היה מטושטש, והוא גם הביע על כך חרטה", ציין עו"ד אורינוב.

הבעל נעצר כשהוא תחת השפעת אלכוהול

גופתה של יאסו נמצאה בבית בשכונה ו' החדשה בעיר, כשראשה ערוף ועל גופה סימני אלימות קשים מאוד. לאחר שהוביל הבעל את החוקרים אל הראש הכרות, הוא הוצא מהאדמה והועבר ביחד עם הגופה למכון לרפואה משפטית.

המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות המקרה. מהחקירה הראשונית עולה כי הבעל התקשר למשטרה ודיווח כי בעקבות ריב שהתפתח בין הזוג, הוא פגע בה. הבעל, סוהר בבית הכלא אוהלי קידר בעיר, נעצר כשהוא משוטט בסביבת הבית ונתון תחת השפעת אלכוהול. ילדיהם של הזוג ככל הנראה שהו בבית בעת המעשה.

עוד בנושא
רצח בבאר שבע: אישה נמצאה ערופת ראש, בעלה נעצר
החשוד הודה ברצח אשתו; ככל הנראה חשד שבגדה בו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully