וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד הודה ברצח אשתו; ככל הנראה חשד שבגדה בו

רמי שני

24.5.2012 / 17:41

בעלה של שרה יאסו בת ה-37, שנרצחה אתמול בבאר שבע, הודה בביצוע המעשה והוביל את החוקרים לראשה הערוף סמוך לביתם. מעצרו הוארך ב-11 יום. עורכת דינו: "הוא היה מטושטש"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

תושב באר שבע, שרצח על פי החשד את אשתו וערף את ראשה אתמול, הודה היום (חמישי) במעשה. במשטרה בוחנים אפשרות שהרצח בוצע על רקע רומנטי, כלומר שהגבר חשד שהאישה בוגדת בו. מוקדם יותר, הוביל החשוד, חנוק יאסו, את החוקרים לראשה של האישה, שרה, בת ה-37, סמוך לאצטדיון הכדורגל החדש בעיר, לא הרחק מדירת השניים. בבית משפט השלום בבאר שבע האריך את מעצרו ב-11 ימים.

על פי המשטרה, האיש היה תחת השפעת אלכוהול במשך רוב היום, הוא התקשה בשיתוף פעולה עם השוטרים ואף שכח תחילה היכן קבר את ראשה של אשתו. שלושת ילדיהם של בני הזוג, בכיתות א' ו-ב' ותינוקת, הועברו לטיפול רשויות הרווחה בעיר.

עו"ד תומר אורינוב מהסניגוריה הציבורית, המייצג את החשוד, ציין כי האיש סבל זמן רב מהצקות שונות מצד בת זוגו, וגם אתמול בלילה הוא סבל ממנה. "כשהוא עשה את המעשה הוא היה מטושטש, והוא גם הביע על כך חרטה", ציין עו"ד אורינוב.

ילדי הזוג היו בבית בעת הרצח

הבוקר נמצאה גופתה של יאסו בבית בשכונה ו' החדשה בעיר, כשראשה ערוף ועל גופה סימני אלימות קשים מאוד. לאחר שהוביל הבעל את החוקרים אל הראש הכרות, הוא הוצא מהאדמה והועבר ביחד עם הגופה למכון לרפואה משפטית.

המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות המקרה. מהחקירה הראשונית עולה כי הבעל התקשר למשטרה ודיווח כי בעקבות ריב שהתפתח בין הזוג, הוא פגע בה. הבעל, סוהר בבית הכלא אוהלי קידר בעיר, נעצר כשהוא משוטט בסביבת הבית ונתון תחת השפעת אלכוהול. ילדיהם של הזוג ככל הנראה שהו בבית בעת המעשה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מתאבלים מחוץ לבית המשפחה של הנרצחת בבאר שבע. דרור עינב
"אף פעם לא הבחנתי באיזושהי מצוקה שהייתה לאישה או לבעל". השכנים מחוץ לבית המשפחה בבאר שבע/דרור עינב

שכניהם של בני הזוג התקשו לעכל את המקרה המזעזע. אישה המועסקת בבית המשפחה כמטפלת סיפרה כי מדובר בזוג רגיל וכי לא הייתה מודעת לבעיות ביניהם. "הייתי אצלם בבית פעמים רבות ואני מטפלת להם בילדים - יש להם שני בנים בבית הספר היסודי ותינוקת", סיפרה, "אף פעם לא הבחנתי באיזושהי מצוקה שהייתה לאישה או לבעל. שמעתי על המקרה הבוקר כששוטרים התדפקו על דלתי וסיפרו לי. אני ממש המומה".

רצח בבאר שבע: אישה נמצאה ערופת ראש, בעלה נעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully