וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע הטיסה, נוסעת טענה: "יש פצצה בתוך גופי"

מטוס של יו-אס אירוויז שהמריא מפריז נחת נחיתת חירום במיין אחרי שנוסעת הציגה עצמה כמטען מהלך. יושבי הסיפון השתלטו עליה, ואז גילו שמדובר באזעקת שווא

בהלה התעוררה במטוס בואינג שהיה בדרכו מצרפת לארצות הברית, אחרי שאחת הנוסעות טענה כי פצצה הושתלה בגופה. התקרית עוררה חרדה מיוחדת בקרב רשויות הביטחון הלאומי בוושינגטון, בשל דיווחים בחודשים האחרונים לפיהם אל-קאעדה מתאמן בניסיון להשתיל פצצות בגופם של מחבלים מתאבדים, כדי להקשות על איתורן, וזמן לא רב אחרי שסוכל "פיגוע תחתונים" של הארגון במטוס אמריקני.

כך השתלטו יושבי המטוס על הנוסעת

(הדמייה: עמוד היוטיוב של אתר Next Media)

הטיסה, של חברת US AIRWAYS מפריז לשרלוט בקרולינה הצפונית, נחתה אתמול (שלישי) נחיתת חירום במיין כשהיא מלווה בשני מטוסי קרב של המשמר הלאומי שהוזנקו לעברה. מאבטחים וסוכנים של הבולשת הפדרלית ליוו את המטוס לרחבה מבודדת ומאובטחת בנמל התעופה, המשמש מיקום מועדף להנחתת מטוסים בשעת חירום. הנוסעת, שנלקחה לחקירה, זוהתה כאזרחית צרפת, ילידת קמרון, ונמסר כי לא אותר כל מטען בגופה. מאוחר יותר פורסמה הודעה מטעם רשות שדות התעופה, לפיה בשום שלב לא נשקפה סכנה לנוסעים.

הנוסעים מפונים מהמטוס

(צילום: TV2)

הטיסה, מספר 787, המריאה מצרפת כשעל הסיפון 179 נוסעים ושמונה אנשי צוות. כשעתיים לפני הנחיתה המתוכנת. שני הטייסים דיווחו למגדל הפיקוח במיין כי הנוסעת הציגה לאחת הדיילות מסר על גבי מכשיר טלפון, שבו סיפרה על "הפצצה". היא הוצמדה לאחד המושבים על ידי נוסעים שסייעו לאנשי הצוות לאחוז בה, אך שני רופאים שהיו במטוס מיששו את גופה ואישרו כי אין עליו צלקות נראות לעין, שיכולות להעיד כי היא עברה ניתוח כלשהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניידות משטרה ליד המטוס שנחת נחיתת חירום, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלקסה מור, בת 20, צוטטה ב-CNN ובכלי תקשורת נוספים כשהעידה על רגעי הלחץ שאחזו בנוסעים שעל הסיפון. "לא ידענו מה קורה", סיפרה, "חשבתי שהנוסעת ההיא לקחה סמים". מור סיפרה כי היא ישבה חמש שורות של מושבים מהאזור שבו אירעה הדרמה. "הכל היה די מטורף", העידה על הרגע שבו זינקו השוטרים למטוס ועצרו את החשודה, "הייתי בהלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully