וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרידור תומך בחזרת קדימה לליכוד: "אין הבדל גדול"

פנחס וולף

22.5.2012 / 22:16

סגן ראש הממשלה הסביר כי לטעמו אין כיום שוני רב בין הליכוד לבין קדימה, וכי יש לחבר מחדש בין שתי המפלגות. "אני לא חושב שיש הבדלים גדולים, אז למה צריך שני גופים?"

שבועות אחדים חלפו מאז הצטרפותה של קדימה לקואליציה, וכבר אחד מבכירי הממשלה ומפלגת הליכוד קורא להתחברות המפלגות. במפגש עם קבוצה של חרדים בירושלים, שהתקיים בסוף השבוע האחרון, אמר סגן ראש הממשלה והשר לענייני מודיעין, דן מרידור, כי הוא תומך בחזרתה של קדימה לליכוד.

צפו במרידור ב"ליל שישי אקטואלי"

"הייתי תומך בכך שהליכוד יחזור להיות מה שהיה, ושקדימה תחזור לליכוד, איך עושים את זה? האם יחזרו באופן אישי או יגיעו להסכמים? אני לא מבין בזה", אמר מרידור והוסיף: "אני אומר מההתחלה, צריך לחבר את הליכוד מחדש. היה מהלך שאריק שרון עשה שהוא פירק את הליכוד, זה היסטוריה, בגלל הנסיגה מעזה וכל מה שכרוך בזה".

בערב שכונה "ליל שישי אקטואלי", הרחיב מרידור, ואף הסביר כי לטעמו אין כיום הבדל בין הליכוד של ראש הממשלה לבין קדימה. "אתה שומע את ראש הממשלה בנושא הפלסטיני, הם גם לא שונים מדברי קדימה בנושא החברתי הכלכלי. אני לא חושב שיש הבדלים גדולים, אז למה צריך שני גופים? מה הועילו חכמים בתקנה הזאת?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully