וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען נפץ התגלה סמוך לחניית ראש עיריית נהריה

קובי מנדל

21.5.2012 / 8:05

פועל נקיון גילה את המטען במקום החניה של ראש העיר ג'קי סבג, סמוך לבניין העירייה. חבלנים ניטרלו אותו. סבג מוגדר על ידי המשטרה כאישיות מאויימת וזוכה לאבטחה

מטען חבלה נתגלה לפנות בוקר (שני) סמוך למקום החניה של ראש עיריית נהריה, ג'קי סבג, שליד בניין העירייה. את המטען גילה פועל ניקיון שעבד במקום והזעיק את המשטרה. חבלנים שהגיעו למקום נטרלו את המטען ללא פגע.

ב-10 באוקטובר 2006 הושלכו שני רימוני רסס לעבר ביתו של סבג, באזור הטיילת של נהריה, וגרמו לפיצוצים עזים. ראש העיר, רעייתו ובתו שהו באותה עת בתוך סלון הבית ולא נפגעו, אולם נזק נגרם לחלונות הבית ולחצר. באותו מועד גם הושלך רימון יד לעבר ביתו בנהריה של אלדד חדד, אחד מארבעת "השוטרים הנוקמים", וגם במקרה זה איש לא נפגע ונגרם נזק בלבד.

השלכת הרימונים לעבר ביתו של סבג ארעה סמוך לפרסום מכרזים חדשים להעסקת חברות כוח אדם, ניקיון ואבטחה. סבג הגיב לאירועים בזמנו באומרו: "איש לא יאלץ אותי, גם לא באיומי רימונים, לבצע מעשים בלתי חוקיים". מאז אותו ארוע מוצב בדרך קבע פקח של העיריה בכניסה לביתו, בכל שעות היממה. בנוסף לתקרית השלכת הרימונים, אלמוני איים על סבג בעבר באמצעות אקדח צעצוע, לא הרחק מבניין העירייה.

גורמים במחוז חוף של המשטרה במסרו לוואלה! חדשות כי בשל איומי העבר מוגדר סבג כ"אדם מאוים", ולפיכך זוכה לסל אבטחה. כעת בודקת המשטרה האם האירוע הנוכחי קשור לגורמים עבריינים בעיר שביקשו להזהיר את סבג בשל סיבה כלשהי.

טרם נעצרו חשודים, וחוקרי תחנת נהריה בודקים את נסיבות האירוע. מעירית נהריה נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בטיפול משטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully