וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר מג"ב לשעבר ושניים נוספים יואשמו ברצח בנהריה

קובי מנדל

17.5.2012 / 0:04

המשטרה תגיש כתב אישום נגד שלושה חשודים ברצח אופיר לאלזר בנהריה לפני כחודש, כפי הנראה על רקע סכסוך הקשור בעברות סמים. חשוד נוסף בפרשה: בן ללוחם צד"ל

המשטרה צפויה להגיש בשבוע הבא כתבי אישום נגד שלושה חשודים, בהם שוטר מג"ב לשעבר, בגין רציחתו של אופיר לאלזר בנהריה בתחילת אפריל האחרון. לדברי יחידת המשטרה המרכזית של מחוז חוף, יש בידה פרטים חדשים העשויים לשפוך אור על החשד לרציחתו של לאלזר, בן 27, תושב מושב נתיב השיירה הסמוך לנהריה.

המקרה אירע ב-4 לאפריל, ברחוב רמב"ם בשכונת ראגום בנהריה. לאלזר, המוכר למשטרה, נהרג לאחר שספג מספר רב של יריות. במקום האירוע נמצאו מאוחר יותר למעלה מ-30 קליעים של אקדח בקוטר 7.65 מילימטרים. מייד לאחר המקרה נעצר עלי כרות, בנו של לוחם צד"ל לשעבר המתגורר בנהריה, ששהה סמוך לזירת האירוע. שני החשודים הנוספים, דביר בן חיים ושי שלו, נמלטו מהמקום.

שלו, לשעבר שוטר מג"ב, נתפס כשבוע לאחר הרצח כשהוא מסתתר בדירה באילת, ויומיים לאחר מכן נעצר גם בן חיים שהסתתר בדירה בהרצליה. בחקירתם שיתפו חלק מהחשודים פעולה עם חוקריהם, ובן חיים אף הוביל את החוקרים לאקדח התואם לתיאור נשק ששימש לניסיון התנקשות אחר, הפעם בדודו של לאלזר - ושהוסתר באדמה בחורשה באזור נהריה. לצד זאת, טען בן חיים בתוקף כי לא הוא ירה בלאלזר.

במהלך החקירה, עליה היה אמון הצוות בפיקודו של פקד מולא בייאן, מהיחידה המרכזית של מחוז חוף בפיקודו של ניצב משנה אלי אסייג, נעצרו גם נשות החשודים אשר על פי החשד שיתפו עמם פעולה. מהמשטרה נמסר כי הרצח מיוחס לשלושה על רקע סכסוך מתמשך הקשור לסחר בסמים באזור נהריה. מחר יגיש נציג המשטרה לבית המשפט הצהרת תובע, לפיה כבר בשבוע הבא יוגש נגד השלושה כתב אישום בגין רצח לבית המשפט המחוזי בחיפה.

לקריאה נוספת
הרצח בנהריה: החשוד העיקרי - שוטר מג"ב לשעבר
חשד לרצח בנהריה: צעיר מוכר למשטרה נורה למוות

(עדכון ראשון 22:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully