וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דקר עוברת אורח 13 פעמים בנהריה בלי סיבה

קובי מנדל

22.3.2012 / 12:47

תושב אבו סנאן מואשם כי ניסה לרצוח אישה בת 65 בנהריה לפני כשבועיים. לפי כתב האישום, הוא קנה סכין, התנפל על הקורבן ופצע אותה קשה. התקיפה נמשכה עד שעוברי אורח התערבו

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד אנואר מסאלחה, בן 46 מהכפר אבו סנאן, בגין ניסיון רצח של אישה בת 65 בנהריה לפני כשבועיים. מסאלחה הואשם גם בהחזקת אגרופן או סכין שלא כדין.

על-פי כתב האישום, הוא רכש בחנות בבניין אגד בעיר סכין מתקפלת שאורך הלהב שלה הוא כ-10 סנטימטרים. לאחר מכן הוא הבחין באישה, תושבת קיבוץ שמרת, שעמדה על המדרכה ברחוב ויצמן, מול כניסה למלון. הנאשם, שלא הכיר את האישה, ניגש אליה עם סכין שלופה, התנפל עליה והחל לדקור אותה בכוח ובכוונה לגרום למותה. הוא דקר אותה 13 פעמים בחזה, בבטן ובגב, ולאחר מכן בשאר חלקי גופה.

מכתב האישום עולה כי הוא לא הפסיק לתקוף את האישה עד שעוברי אורח הבחינו בו, צעקו לעברו, זרקו לעברו כיסא ואחד מהם אף כיוון לעברו אקדח. רק אז חדל הנאשם מלדקור את הקורבן.

האישה פונתה לאחר הפציעה לבית חולים גליל מערבי במצב קשה ועברה ניתוח. כיום היא עדיין מאושפזת ומטופלת בבית החולים.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את מסאלחה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "מעשיו מקימים חזקה כי קיים יסוד סביר לחשש שהוא יסכן במעשיו את המתלוננת בפרט, ואת הציבור בכללותו", נכתב בבקשה.

"מסאלחה, בהעדר כל סכסוך או הכרות מוקדמת מקבל החלטה לגרום, שלא כדין, למותו של אזרח תמים, פוגש את המתלוננת ובוחר בה כקורבן, וזאת לאחר שרקם תוכנית לגרימת מותה ורכש סכין לשם כך", כתבה הפרקליטות. בתוכן הבקשה, טוענת הפרקליטות כי "המשיב בדק את זירה האירוע ולבסוף הוציא את תוכניתו לפועל ודקר את המתלוננת מספר רב של דקירות ולא הפסיק עד שהתערבו עוברי אורח ואחד מהם כיוון לעברו אקדח". עוד צויין, כי בידי התביעה תיעוד של הנאשם בעת שרכש את הסכין בחנות בנהריה.

לקריאה נוספת
20 שנות מאסר לנער שרצח כי "הושמץ בפייסבוק"
רצח ג'ורג' סעדו ברמלה: נער בן 15 הודה ושחזר
רצח את מאהבתו בתל אביב - והורשע אחרי 26 שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully