וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח את מאהבתו בתל אביב - והורשע אחרי 26 שנים

גלעד גרוסמן

13.3.2012 / 13:30

בינואר 1986 חנק עלי קראעין את מאהבתו אמירה ג'באריס בבית מלון בתל אביב. קראעין נמלט לירדן, נאסר בארה"ב ולבסוף הוסגר לישראל. היום הוא הורשע במעשה

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע הבוקר (שלישי) את עלי קראעין, בן 58, ברצח מאהבתו אמירה ג'באריס לפני 26 שנה. קראעין הורשע בכך שחנק את ג'באריס בת ה-20 במלון דיפלומט בתל אביב, ולאחר מכן נמלט לירדן. הוא נעצר בארה"ב וריצה שם תשע שנות מאסר, לפני שהוסגר לישראל לפני כשנה וחצי.

קראעין וג'באריס שהו יחד במלון בינואר 1986, כאשר בשלב מסוים היא תפסה אותו מאחור, ואילו הוא רצה "להעמיד אותה במקום", ולכן תפס בגרונה לזמן קצר. השופטים קבעו כי לא ניתן להאמין לדברי קראעין, לאחר שהציג במהלך המשפט מספר גרסאות לאירועים. עוד קבעו השופטים כי הוא שהה בחדר זמן רב לאחר הרצח, ולאחר מכן נמלט לירדן, כשהוא משאיר אחריו אישה וילדים.

התובעת, עורכת הדין רחלי פלדמן-חזן, אמרה לאחר הדיון כי כוחות המשטרה, הפרקליטות והאינטרפול, ראויים לשבח על כך שהצליחו להביא את קראעין למשפט לאחר כל כך הרבה שנים. פרקליטו של קראעין, עוד עדנאן עלאדין, אמר כי בכוונתו לערער לבית המשפט העליון על ההרשעה. "עם כל הכבוד להחלטת המחוזי, לדעתנו מדובר בהחלטה שגויה, שמתעלמת מראיות פורנזיות ולא מתמודדת עם היעדר ראיות המתחייבות מהמסקנות אליהן הגיע בית המשפט".

עוד בנושא:

אישום ברצח: חנק את בת זוגו למוות לפני 24 שנה
אחרי 24 שנים: חשוד ברצח הוסגר מארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully