וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים וח"כים ניסו להתפלל בהר הבית; שלושה נעצרו

יהושע בריינר ופנחס וולף

20.5.2012 / 11:37

ח"כ מיכאל בן ארי גם הוא היה מיועד למעצר אך הוא הראה לשוטרים תעודת חבר כנסת והסביר להם כי חלה עליו חסינות פרלמנטרית: "יש לי זכות מלאה להתפלל כאן דווקא ביום ירושלים"

יום ירושלים והמחלוקת על הר הבית שוב מתעוררת: שלושה יהודים נעצרו הבוקר (ראשון) לאחר שניסו להתפלל במתחם בניגוד להוראות המשטרה. גם חברי כנסת מהימין, בהם מיכאל בן ארי ואורי אריאל, הגיעו למקום לתבוע את זכותם להתפלל במקום. לפי פעילי הימין הנמצאים במקום, הפלסטינים לא הגיבו לנוכחותם, גם כאשר פצחו בשירה ובתפילה.

ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) גם הוא היה מיועד למעצר בעקבות נסיונו להתפלל באתר, אך הוא הראה לשוטרים תעודת חבר כנסת והסביר להם כי מתוקף תפקידו חלה עליו חסינות פרלמנטרית ואסור לעצרו. "יש לי זכות מלאה להתפלל כאן דווקא ביום ירושלים", אמר בן ארי לשוטרים.

יו"ר הועדה לביקורת המדינה ויו"ר שדולת ירושלים בכנסת, ח"כ אורי אריאל, שעלה גם להר הבית אמר: "45 שנה מאז איחוד ירושלים עומד הר הבית בעליבותו תחת שלטון נוכרי בהסכמת כל ממשלות ישראל. הגענו היום כדי להזכיר לעולם כולו את מה שאמר מוטה גור: הר הבית בידינו. תחת ריבונות ישראל, ולפיכך על ממשלת ישראל לאפשר לכל יהודי לממש את זכותו הריבונית ולעלות להתפלל בהר הבית. כולנו מתפללים לבא הגאולה בקרוב ממש אז נוכל כולנו לעלות להר הבית ובית מקדשנו".

ממשטרת מחוז ירושלים נמסר כי שלושה מבקרים בהר הבית נעצרו לאחר שהחלו להשתטח ולהתפלל במתחם ההר. הם הועברו להמשך חקירה ופעילות הסיור על ההר נמשכת כסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully