וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תקפו בת 70 מכיוון שחשדו כי היא פדופילית

גלעד גרוסמן

17.5.2012 / 22:08

על פי האישום, התקיפה האכזרית ארעה בביתה של האישה, המרותקת כעת לכיסא גלגלים. כפי הנראה, שני הנאשמים חשדו בה בביצוע מעשי פדופיליה. "שברו את רגלה באמצעות מוט ברזל"

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגשו היום (חמישי) כתבי אישום נגד משה שליידר, אזרח שוויצרי בן 22, ואדם נוסף ששמו נאסר לפרסום, החשודים בגרימת חבלה בכוונה מחמירה לאישה כבת 70 - אשר חשדו כי היא משתייכת לקבוצת פדופילים הפועלת בשכונת נחלאות שבירושלים. לטענת הפרקליטות, השניים חשדו כי האישה הרצתה לילדי השכונה על נצרות, וכי מעשי פדופיליה בוצעו בילדים על ידה ועל ידי פדופילים אחרים במרתף נסתר ובמנהרות שבביתה.

על פי כתבי האישום, שהוגשו באמצעות עורך הדין דותן דניאלי מפרקליטות מחוז ירושלים, לפני כחודשיים, נודע לשניים כי בכוונת האישה לטוס לחו"ל. במטרה למנוע ממנה לעשות כן, נכנסו לביתה שני הנאשמים, מלווים בשני בני אדם נוספים שזהותם אינה ידועה, כשהם מצויידים במוטות ברזל, כפפות ואזיקונים מפלסטיק. הם דפקו על דלתה של האישה, וכשפתחה אותה, פרצו הארבעה פנימה והפילו אותה ארצה. לאחר מכן, הם הכו אותה בכל גופה, חסמו את פיה באמצעות צעיף וכפתו את ידיה ואת רגליה.

"הותירו את האישה חבולה ומדממת"

לטענת הפרקליטות, שניים מהחבורה ביצעו חיפוש בביתה של האישה, אולם לא הצליחו למצוא את המרתף, את המנהרות או תיעוד בווידאו למעשי הפדופיליה שייחסו לה. הם תחקרו אותה והכו אותה, ואף תיעדו זאת במצלמת וידיאו. עוד עולה מכתב האישום כי הארבעה יצאו מהבית, אולם חזרו כעבור מספר דקות מאחר שעל פי החשד סברו כי ההתקפה לא הייתה מספקת. אז גילו שהאישה הצליחה לצאת מהבית וכי ניסתה להזעיק עזרה. הם איתרו אותה, החזירו אותה לביתה, ואחד הנאשמים אף התכוון לשבור את רגלה. באותו זמן, הגיעה חברתה של האישה לבקר אותה, אולם אחד מהתוקפים אמר לה שהיא במקלחת וכי היא אינה מרגישה בטוב, והחברה עזבה את המקום.

אז, נטען בכתב האישום, הושיבו אותה הארבעה על כיסא, הניחו את רגלה על כיסא אחר, והכו את רגלה באמצעות מוט ברזל עד לשבירתה. הם הפילו אותה על הרצפה וערמו עליה מספר כיסאות כדי שלא תוכל לעזוב, ולאחר מכן, הם יצאו מהבית כשהם מותירים את האישה חבולה ומדממת. מכר של האישה שהגיע למקום מאוחר יותר חילץ אותה והיא פונתה לבית החולים כשהיא סובלת משברים ברגלה ובידה וכן מפגיעות נוספות. מאז האירוע, האישה מרותקת לכיסא גלגלים.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את שני הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים בעניינם. מעצרו של שליידר הוארך בשבוע, ואילו הנאשם השני נשלח למעצר בית עד לקבלת תסקיר בעניינו. עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את שליידר, הכחישו כי הוא היה מעורב בתקיפה והודיעו כי בכוונתם לערער לבית המשפט העליון על ההחלטה להאריך את מעצרו, בעוד ששאר המעורבים בפרשה שוחררו ממעצר. הם הוסיפו כי הנאשם מודה שהגיע לדירת האישה, אולם רק לאחר ששמע שהיא מותקפת. לדבריהם, הנאשם סייע לה, נתן לה מים והזמין אמבולנס - אולם איתרע מזלו והוא מצא עצמו בזמן הלא נכון ובמקום הלא נכון. כמו כן הוסיפו השניים כי אין חשש שמרשם ינסה להימלט, מאחר שמאז המקרה הוא כבר היה בחו"ל וחזר ארצה.

לקריאה נוספת
חשד: מטפלת מהפיליפינים התעללה בקשישה בה טיפלה
חשד: שדדו באלימות עשרות קשישות באזור המרכז
אישום: שודדת חמושה שפכה קומקום רותח על קשישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully