וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שדדו באלימות עשרות קשישות באזור המרכז

9.4.2012 / 14:57

המשטרה עצרה שלושה תושבי חולון בחשד לשורת מקרי שוד של קשישות. על פי החשד, הם הפילו אותן ברחוב, ואז קרעו מהן תכשיטים שענדו. המשטרה: "הבנו שמדובר בחבורת בריונים"

האם נלכדה כנופיית שודדי קשישות אלימה בגוש דן? שלושה תושבי חולון, בני 40, 51 ו-52, נעצרו בחשד שתקפו בחודשים האחרונים עשרות קשישות באזור גוש דן, ושדדו מהן תכשיטים שענדו לגופן. לפי החשד, הם שדדו את הקשישות בברוטליות, תוך גרימת חבלות. חלק מהקשישות נפצעו במהלך השוד ואף נזקקו לאשפוז בבית החולים.

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) את מעצרם של השלושה בארבעה ימים. בית המשפט אף הטיל צו איסור פרסום על זהות החשודים, וזאת על מנת לאפשר לצוות החקירה לבצע מסדרי זיהוי.

החקירה החלה לאחר שבתקופה האחרונה הגיעו עשרות תלונות למשטרת מחוז תל אביב, על קשישות בגילאי 70 עד 80 שנשדדו ברחוב, כאשר רובן נפצעו במהלך השוד. על פי התלונות, הקשישות, שצעדו ברחוב, הופלו על ידי אלמונים לרצפה בכוח, ואז נקרעו מגופן שרשראות, טבעות וצמידים שענדו. חלק מהקשישות נפצעו כתוצאה מהנפילה למדרכה ואחרות כתוצאה מקריעת התכשיטים מגופן.

"השוטרים היו מזועזעים מהמקרה"

צוות חקירה מיוחד הוקם במרחב דן, בפיקודו של רב-פקד רונן חכמון, ראש לשכת מודיעין ובילוש באגף המודיעין של המרחב, והחל להתחקות אחר המבצעים. "הבנו שמדובר בחבורת בריונים, ושמנו לב לדפוס פעולה דומה בכל המקרים", אמר רב-פקד חכמון לוואלה! חדשות. "השוטרים היו מזועזעים מהמקרה, של תקיפת קשישות בצורה ברוטלית, וחלקם אף התעקשו לעבוד בערב החג כדי להתקדם בחקירה. התחלנו בביצוע פעילות מבצעית בשטח, שכללה בין היתר מארבים, הצלחנו לאתר את שלושת החשודים, ואתמול עצרנו אותם".

בחיפוש שנערך אתמול בבתיהם של החשודים, התגלו תכשיטים החשודים כגנובים. הם נלקחו לחקירה במשרדי מרחב דן, והיום ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בשמונה ימים. השופטת, מעיין בן ארי, קבעה כי "מסוכנותם של החשודים נלמדת מהמעשים המיוחסים להם", וציינה כי לכל השלושה עבר פלילי. כאמור, היא הורתה על הארכת מעצרם בארבעה ימים, ונענתה לבקשת המשטרה לאסור את פרסום פרטיהם המזהים ותמונותיהם.

עוד בנושא
שוד אלים בכרמיאל: קשישה הותקפה, מצבה יציב
מעצר תוקף הקשישה הוארך: "הוא דחף אותי לרצפה"
אישום: שודדת חמושה שפכה קומקום רותח על קשישה

  • עוד באותו נושא:
  • קשישה
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully