וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שודדת חמושה שפכה קומקום רותח על קשישה

גלעד גרוסמן

19.1.2012 / 13:40

בת 50 מפתח תקווה מואשמת שתקפה את שכנתה, בת 84. היא הצמידה סכין יפנית לגרונה, ותלשה מאוזניה עגילים. כשניסתה השכנה להימלט – היא שפכה עליה מים רותחים

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד תושבת העיר, בת 50, הנאשמת בשוד מזוין, תקיפת זקן הגורמת חבלה חמורה ואיומים. לטענת הפרקליטות, הנאשמת ניסתה לשדוד את שכנתה, בת 84, ובמהלך השוד שפכה עליה מים רותחים.

על פי כתב האישום, בתחילת השבוע אמרה הנאשמת לשכנתה כי היא מעוניינת להשיב לה תכשיטים השייכים לה. הקשישה הכניסה את השכנה לביתה, אולם סירבה לקחת תכשיט שהציעה לה הנאשמת, מכיוון שאינו שלה. בהמשך ביקשה הנאשמת מהקשישה שתרתיח מים בקומקום החשמלי. היא הפילה אותה בכוח על הספה, הצמידה להב סכין יפנית לגרונה, ותלשה מאוזניה שני עגילים.

לטענת הפרקליטות, הקשישה הצליחה להשתחרר מאחיזת הנאשמת לאחר שהסכין נפל מידה וניסתה להימלט מהדירה. כדי למנוע ממנה לברוח, הנאשמת שפכה את המים הרותחים על פניה וגופה של הקשישה. שכן ששמע את זעקותיה של הקשישה נכנס לדירה והצליח לקחת את הסכין מידי הנאשמת ולהרחיק אותה מהקשישה. כשהלך לקרוא למשטרה, הנאשמת נמלטה, הקשישה פונתה לבית החולים בילינסון, שם אושפזה עם כוויות בפניה, בחזה ובצוואר.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה של הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה. בבקשת המעצר נכתב כי גם לאחר שנעצרה על ידי השוטרים, איימה הנאשמת להרוג את הקשישה, והודתה בשוד ובתקיפה. "נסיבות המקרה ומעשיה של המשיבה, כלפי שכנתה המוכרת לה, קשישה בת 84, מלמדים ומעידים על מסוכנותה הרבה ותעוזתה", נכתב בבקשת המעצר. עוד נכתב, כי הנאשמת בחרה ב"טרף קל, תוך ניצול חולשתה וגילה של הקורבן בהצמדת הסכין לגרונה תוך אלימות פיזית, ושפיכת מים רותחים על פניה וגופה של הקשישה. כל אלה מעידים על אלימות אכזרית וחמורה כלפי החלש בחברה לשם בצע כסף".

עוד בנושא:
חשד: בעל ואישה התחזו לשוטרים ושדדו בתי בושת
צפו בסרטון: שודד מכוון אקדח לראשה של פעוטה
צפו: שודד היכה מוכרת בתחנת דלק

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully