וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בסרטון: שודד מכוון אקדח לראשה של פעוטה

צפו בסרטון: פעוטה בת שלוש שהתה בחנות בגדים עם אמה העובדת בחנות, כאשר התפרץ שודד והתחיל לגזול כסף ופרטי ערך. בהמשך הצמיד אקדח לרקתה של הפעוטה ואיים: "אני יודע היכן אתן גרות"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: משטרת מסצ'וסטס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

דרמה במסצ'וסטס, ארצות הברית: מוכרת בחנות בגדים שהתה במקום עם בתה בת השלוש, כאשר פרץ שודד לחנות ודרש מהאישה להעביר לידיו את כל הכסף שבקופה. הפעוטה ישבה בצידה השני של החנות כל אותה העת, ובבעתה צפתה בשודד מצמיד את אקדחו לראשה של אמה ומוסיף לקחת פרטי ערך מן החנות.

בהמשך הסרטון, שתועד במצלמת האבטחה, ניתן לראות את השודד דורש מהמוכרת לקחת את בתה הקטנה לחדרה האחורי של החנות, ובעודו מצמיד אקדח לראשה של הפעוטה מאיים על האישה פן תדווח על המקרה למשטרה. "אני יודעת היכן אתן גרות", צעק עליהן, "ולא אהסס להרוג את שתיכן".

הפעוטה הייתה מבועתת בעקבות המקרה, ואם כי ניכר כי לא הבינה את כל שהתרחש, אמרה לשוטרים כי "ראיתי אדם בתחפושת ליל כל הקדושים לוקח את הארנק של אמא".

האישה דיווחה למשטרה על השוד, על אף האיום החריף, אך למרות שהאירוע כולו תועד במצלמות האבטחה, טרם עלה בידה של המשטרה המקומית לתפוס את השודד. כעת מבקשת המשטרה להפיץ את סרטון האבטחה, בתקווה כי הדבר יסייע לאיתור העבריין.

  • עוד באותו נושא:
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully